M3cabriolet Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 noen som har fått noe mer eller skaffet et nr ditt=?? Lenge leve latskapen? Telefon: 959 78 156 - Tirsdag & Torsdag 17:00 - 20:00 hehe, tre timers arbeidsdag to dager i uka. ja dette så seriøst ut! hadde aldri bestilt noe fra et firma som krever forskudd på varene sine, som har oppgitt mobilnummer som kontakt, og som har åpent tre timer, to dager i uka etter vanlig arbeidstid.
Bimmerchris Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Akkurat åpningstider og at de oppgir ett mobilnummer sier jo ikke noe om seriøsiteten da. Tipper dette blir drevet på kveldstid av en person som har en annen jobb ved siden av. Det at de ber om forskudd vitner om utrolig useriøsitet. Enda værre er det jo at noen faktisk betaler på forskudd
erik2k3k Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 er jo ikke noe galt i ta betalt i forskudd...så lenge man holder det man lover, jeg selger aldri noe som oppkrav/ eller veldig sjeldent og jeg vill i påstå at jeg er useriøs .. di som kjøper noe av meg får det di kjøper selv om det kan ta noen dager før jeg kommer meg på postkontoret men sender som regel dagen etter,, så at di tar betalt i forrskudd får være opp til kjøper, om han vill kjøpe hos dem men at di hallskallene ikke klarer å sende ut varer for di pengene di har fådd inn,,,det beviser jo bare hvor inkompetende di er og at man ikke må handle hos dem,, er ikke alle som kan kaste 4 k ut av ruta liksom bestile forrøvrig for ca 2 k....og motokk aldri .. så håper jeg får vite adresse så eg kan ta meg en tur innom om hamstre fra delelageret dems mvh
Lars89 Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Da MTS autopart og driftstyle er samme firma (ihvertfall samme folka) legger jeg ut adressen her. Kan ikke garantere det 100 prosent, men mener pakka jeg fikk kom fra skedsmo (skulle aldri hivd den pakkseddelen...) Husebyveien 8 2020 skedsmokorset Og litt tlf-nummer 959 78 156 99 70 62 16 40 00 19 38 Lite jeg kan gjøre da jeg er sengeliggende de neste 1-2mnd, men hadde satt pris på om noen hadde sjekka adressa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå