///FredriK.S Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Ønsker veldig å få kjøpt meg noen BMW posters (plakater), for å få fyllt rommene mine litt. Er det noen her som vet om noen nettsider der de selger slikt? Trenger ikke å være noen spesielle modeller, så lenge det er BMW. -Fredrik
Der Barockengel Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Ønsker veldig å få kjøpt meg noen BMW posters (plakater), for å få fyllt rommene mine litt. Ikke "rommet", men "rommene" - det er noen som har det. Du kan jo begynne med det aller beste; her er noen som selger originale BMW-plakater. Denne så litt tøff ut:
GiljeN Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 har et forbanna stort flagg du kan kjøpe sånt så henger utaforbi bmw forhandlere avlangt me logen på toppen..stort så faen. helt nytt GiljeN
///FredriK.S Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Takk, fant en tøff M5 Touring i en fin blå farge, denne skal jeg nok ha, men hvordan er det å handle fra ebay? frak og slikt....
Der Barockengel Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 hvordan er det å handle fra ebay? frak og slikt.... eBay er temmelig problemfritt. Frakt avhenger selvsagt av hvor mye og hvor fra du bestiller. Plakater kan være litt dyre å frakte, siden de bør sendes i pappruller - men det gjelder uansett hvor du bestiller fra - også fra Norge.
Scampi Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 har et forbanna stort flagg du kan kjøpe sånt så henger utaforbi bmw forhandlere avlangt me logen på toppen..stort så faen. helt nytt GiljeN Hvor mye skal du ha for det?
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Takk, fant en tøff M5 Touring i en fin blå farge, denne skal jeg nok ha, men hvordan er det å handle fra ebay? frak og slikt.... Ta og høre med lokale Bmw forhandlern og om de ikke har noen de skal kvitte seg med
Simen! Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Dette lurer jeg også på! Vert digg med ett stort flagg i flaggstanga ja
///FredriK.S Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Dette lurer jeg også på! Vert digg med ett stort flagg i flaggstanga ja Hehe.
Jonathan Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 http://www.parc.de/v4/index.phtml Mye tøft der!
316 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Dæven, et BMW-flagg ja... Har hittil "bare" Manchester United lagg i flaggstanga, men hadde kanskje gjort seg med BMW.
Ad|oS Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Som hobbyfotograf, hvorfor ikke forstørre noen av dine egne bilder opp i f.eks., 50x75?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå