eriklepe Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 etter 1 dag så min slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Her er bilen "rein" i forhold til hva den pleier å være ' gjenspeiler bare eieren haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 etter 1 dag så min slik ut blir det ikke mye riper på bakruta!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 her er min, etter en tur fra kristiansand (nyvasket), til oslo(skitten). ikke så gjennomført skitten som et par andre kandidater lenger opp her, men litt for å illustrere, hvor jævli det blir salta.. fikk seg en grundig vask etter dene turen for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Shit! Trodde min var møkkete nå, men din Jonner'n er jo badet i saltlake! Ufine greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Min fikk seg nettopp en passe grundig runde Neglesprett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Siden det allikevel er helt håpløst å holde bilen ren om dagen - og de mange minusgradene som har vært har gjort det vanskelig å vaske bil, så kan vi vel like godt konkurrere andre veien? Her er 9 dager med dritt (vasket den på nyttårsaften): (det er en BMW-logo i midten der et sted..) Men nå er det plussgrader på dagtid, så i morgen blir det nok et forsøk... Jeg er ikke i toppen blant gnikkenerdene, men den pleier ihvertfall som oftest være ren, som dette: Noen bedre (verre er kanskje mer passende)? --------------------------------- Nydelig bil du har Gunnar. En av de peneste 7`erne jeg har sett:) I ren utgave altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 etter 1 dag så min slik ut blir det ikke mye riper på bakruta!? Jo gjør det.. Mange som tar den av for å slippe dette.. Kollega av meg er nøye på dette på firma bilen å.. Så for ikke lov til å røre bak visker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Nå har jeg spylt av bilen for 2 gang denne uka godt og ha det gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 En liten tur på fjellet i julen og 4 timers kjøring så bar bilen preg av at det var strødd og at det kom plussgrader.... Eller en tur fra Kristiansand-Bryne med 3-eren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 etter 1 dag så min slik ut Jeg ser at vindusviskeren din heller ikke tar 180 grader. Jeg blir sint når jeg ser audier som kommer med flotte vinkler på dritten på bakluka - jeg vil også ha rett dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Hehe rett dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 runstra, Takk for det! Dessverre så var bilen bunnfrossen hele dagen i dag også, så det ble ikke noe vask. Må snart trille i en vaskehall, selv om det bare er 10 dager siden den ble vasket. Har faktisk også vasket alle lyktene tre ganger på de dagene. Skands1, Har observert en mye mer utbredt andel strøing i år kontra tidligere. Selv om bilene blir møkkete av det, så er det bedre enn salt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 etter 1 dag så min slik ut Jeg ser at vindusviskeren din heller ikke tar 180 grader. Jeg blir sint når jeg ser audier som kommer med flotte vinkler på dritten på bakluka - jeg vil også ha rett dritt Hehe det har jeg ikke tenkt på før, men hadde vært kjekt med rett dritt ser jo ganske skjevt ut. Ang riper har jeg ikke sett noe til det. Bilen er 6 år gammel og jeg er sikkert ikke den første som bruker viskeren på skitten rute! Hva skal man med bakrutevisker om man er for reddd for å bruke den. Skal man kjøre sakte fordi man er redd for steinsprut også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Det der hadde jeg aldri gjort med bilen min..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå