Gå til innhold

Mest møkkete bimmers-bil?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her er min, etter en tur fra kristiansand (nyvasket), til oslo(skitten). ikke så gjennomført skitten som et par andre kandidater lenger opp her, men litt for å illustrere, hvor jævli det blir salta.. :roll: fikk seg en grundig vask etter dene turen for å si det sånn..

IMGP0779.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det allikevel er helt håpløst å holde bilen ren om dagen - og de mange minusgradene som har vært har gjort det vanskelig å vaske bil, så kan vi vel like godt konkurrere andre veien? :lol:

Her er 9 dager med dritt (vasket den på nyttårsaften):

ppzl1jxzz4iqaskjuuh8.jpg

22u80q21ifx56zvr62qt.jpg

(det er en BMW-logo i midten der et sted..)

kuzdyvf3p67rupuh5er4.jpg

Men nå er det plussgrader på dagtid, så i morgen blir det nok et forsøk... ;)

Jeg er ikke i toppen blant gnikkenerdene, men den pleier ihvertfall som oftest være ren, som dette:

qedxaemdfdbwkiss1gtv.jpg

Noen bedre (verre er kanskje mer passende)?

---------------------------------

Nydelig bil du har Gunnar. En av de peneste 7`erne jeg har sett:) I ren utgave altså..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

runstra, Takk for det! :)

Dessverre så var bilen bunnfrossen hele dagen i dag også, så det ble ikke noe vask. Må snart trille i en vaskehall, selv om det bare er 10 dager siden den ble vasket. Har faktisk også vasket alle lyktene tre ganger på de dagene.

Skands1, Har observert en mye mer utbredt andel strøing i år kontra tidligere. Selv om bilene blir møkkete av det, så er det bedre enn salt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter 1 dag så min slik ut

7mq8w7k29rmsibq9epqo.jpg

Jeg ser at vindusviskeren din heller ikke tar 180 grader. Jeg blir sint når jeg ser audier som kommer med flotte vinkler på dritten på bakluka - jeg vil også ha rett dritt :(

Hehe det har jeg ikke tenkt på før, men hadde vært kjekt med rett dritt ser jo ganske skjevt ut.

Ang riper har jeg ikke sett noe til det. Bilen er 6 år gammel og jeg er sikkert ikke den første som bruker viskeren på skitten rute! Hva skal man med bakrutevisker om man er for reddd for å bruke den. Skal man kjøre sakte fordi man er redd for steinsprut også da? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...