Howrd Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Heisann Noen erfarne som har litt tid til overs til en stakkar? Trenger en liste over foringer til E46 Coupe 320 2002mod prefacelift. (gjerne med delenummer) Grunnen til dette er at jeg har lyst til å bytte _ALLE_ nå som bilen akkurat passerte 100000km. Var også på NAF test før kjøp av bilen da de fant en forstillingsforing som var litt sliten.. Så nå vil jeg bytte ut alt:) En stor Tusen Hjertlig Takk til de som gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Det jeg kommer på er. Bærearmsforingene foran. Gå inn på koed.no -> e46 -> nye deler -> understellsdeler -> bærearme + tilbehør. "Bærearmsbøsninger -Sæt á 2 stk-" heter de. Også muligens stabilisatorstagene er verdt å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Her er foringene i alle fall. http://www.powerflex.co.uk/products/E46 ... 303/1.html Sikkert smart å bytte stab. stag og se over dempere/fjærer når du alikevel må ha en 4-hjulskontroll.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 takk for svar:) Men vil gjerne ha en litt mer detaljert liste over de. Hvorfor bytte stabstag? er det nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå