ssperf Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Håper ikke du får solgt den!! For med så utrolige mange timer, småplukk og arbeid vi har hatt på den sammen så fortjener du å få nyte den litt Hehe. Men uansett, for vedkommende som er så heldig å få kjøpe denne: Dette er en meget forseggjort og pen bil. Masse fine løsninger og detaljer hele veien. Denne bilen går ordentlig fælt!! Vanvittig "effektiv" motorkurve..Her er det IKKE spart på noe. Det kan jo Geir skrive under på! Hehe. Lykke til med salget, selv om jeg håper den blir i Grenland en stund til! -Tarjei- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Sinnsyk strøken a gitt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 fin bil ja;) hvis jeg bare hadde hatt penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Sinnsykt pen bil!! hadde jeg hatt pengene, hadde denne vert min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 det her må da være VÆRDENS finaste M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Lykke til med salget Geir H. vi kan jo bytte da Selg heller leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Her har vi entusiast Sinnsykt fin bil du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnesh Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 En av de finere E30 jeg har sett! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Jobber du i Larvik, Geir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssperf Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Geir jobber på Brubakken Truck i Porsgrunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Riktig. Lurte siden bilen har stått i Larvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir///M3 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Riktig. Lurte siden bilen har stått i Larvik. Er en kamerat av meg som driver Dekkspesialisten i Larvik, så den står utstilt der i vinter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg