Christer1 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Brekke skulle ikke ha den alikevel. Så den er fortsatt tilsalgs om noen skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 pris? går den osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Skrev 6000 kr uten sommerfelgene. Bilen starter og går, men den fusker jo litt. Står i førstepost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Kunne du evt ha møtt kjøper et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Tja. Vil helst unngå det da kjøper evt bare sier at de ikke skal ha den. Vet ikke om jeg får med meg noen å kjøre sammen med sånn at jeg slipper å ta toget hjem. Men hva tenkte du på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Skal levere Combo til kjøper på Elverum. Tenkte det hadde vært nesten litt for enkelt om jeg kunne møtt deg i nærheten Jeg hadde basert meg på å kjøpe bilen.. Hvis ikke måtte jeg ha gått hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Forstår jo seff om det blir litt mye styr for deg, måtte bare foreslå det. Falt litt for bilen, E30 er nydelig i hvitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Elverum er jo i nærheten så det er jo en mulighet. Bilen står på kløfta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Oioi, det høres jo veldig bra ut! Når hadde det evt passet for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavF Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Nei, er ikke solgt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavF Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Har du bilder av sånn som den står nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg