NiklasJa Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Thomas, takk og har du skilter på M3'n?
thomas_ja Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Det er en bil som er godkjent med kompressor ja
Kristov Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 PPF sin benk virker ikke særlig streng - massevis av turbobiler der bremser noe hinsides med effekt på lave ladetrykk.
NiklasJa Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Det kan godt hende. Men jeg tror ikke en frisk E39 M5 har 25% drivverkstap. Og det var det jeg baserte utsagnet på.
CrZyWiz Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Da er løsningen at den M5'en ikke var frisk
thomas_ja Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Ja tror den gikk på 2 sylindre=) 3 l m3 er bremsa til 210 der og 3.2 til 240 Men nå ble det mye ot i din tråd
NiklasJa Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Da var det dags for en liten update Fikk kjørt bilen til M avdelingen i Munchen da jeg og S.Arnesen her på forumet var å så på nye M3 GTS i slutten av november. Bilde av nye csl takluka: Jeg og S.Arnesen var på ringen (ingen tysklands tur uten?). Vi var maks 3 biler på banen. Men litt trist at det regnet. Bilde fra kaia rødby-puttgarden: Da vi var i tyskland fikk jeg ytteligere bevis på at E46 designerene har sovet i timen når de laget lyktene til preface E46! Det var heldigvis ingen lakkskader denne gangen, jeg og arnesen kom frem til den konklusjonen at det må ha vært harde nedbremsinger på autobahn som har skylda. Mitt nye eksosanlegg Utrolig fornøyd med både ytelse, lyd og utseende! Ifølge ESS er det originale grenrøret til M54B30 en skikkelig flaskehals. Mest fornøyd med lyden, helt fantastisk lyd. Også bråker den minimalt på lave turtal. Men trykker man gassen i bånn så brøler den Skikkelig porno 6'er lyd. Har en film med litt tunellkøring. Men den er litt for grov å legge ut på bimmers Her et bilde før montering: Har blitt litt endringer med kompressoren fra ESS også. De skal bygge en helt ny motor til meg, med alt for mange hk. De er allerede i full sving nede i Aremark. Alltid greit med en motor i backup Får vel mer penger ved evt. salg hvis jeg selger 330'n original og alle grom deler + motor separat.
spruddel Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Ser heftig ut dette her. Hadde vært morsomt å se den filmen, men etter sist film du la ut og alt det maset etter det, så skjønner jeg at du ikke legger ut
Torek Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Tøft! Begynner virkelig å bli noe eget den bilen her. Fortsett på denne veien Niklas!
S.Arnesen Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Fikk kjørt bilen til M avdelingen i Munchen da jeg og S.Arnesen her på forumet var å så på nye M3 CSL i slutten av november. \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
NiklasJa Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Endret Gikk litt fort i svingene
Lucio Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Du Niklas, skulle ikke du ha M3 bredding elr no på denne a?
NiklasJa Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Har hatt mange planer med denne bilen. Men ikke M3 bredding. Dog frister det mye å lage en veldig ren versjon av flossman sitt bredde kit til e46, det synes jeg er pent. Snakket med automote om dette for et år siden og de anslo da kit+job til kun 80 lapper. Her er et bilde: Kunne tenkt meg noe ala bilen ovenfor, bare uten riller i hjulbuer og sideskjermer, csl bakluke, sota lykter rundt om og andre felger. Men for å spore litt tilbake igjen, det eneste utvendige jeg har tenkt å gjøre med bilen pr. dags dato er å kjøpe nye bruks felger (de på bildene er med gateslicks) og montere shadowline. Har bestilt shadowline, men jeg viste jo ikke at jbl bildeler = ljugern mao. har ikke mottatt noe enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå