TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Neivel.. De har vel stått stille de siste 10 åra da.. Men viss du sjekker gjennomsnittlig kjørelengde i tyskland da? De fleste 325 E36 er bruktimporterte. Hva slags kjørelengde har de? Jeg sier ikke att ALLE 325 har rusla 350k. Men jeg ser biler som jeg personlig sjekka ut for ti år siden har gått MINDRE i dag enn for ca 10 år siden! Javel, du har sikkert rett.
Mexos Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 njaa. vanlig å vanlig. Men tviler på att de bilene jeg kikka på for 10 år siden var justert fremover. Jeg søkte det opp, "Gjennomsnittlig kjørelengde for personbilene i 2006 var 13 300 kilometer ". Så ikke noe mer å si på det. Og tror ikke akkurat den gjennomsnittlige bmw kjøreren kjører så sykt mye mer enn alle andre Da tar du faktisk grundig feil. Hvis du sammenligner km stand på Bmw kontra årsmodeller fra andre merker er det signifikant forskjell på km stand. Bmw'ene har gått betydelig lenger pga. De brukes av folk som generelt kjører mer bil. Legg spesielt merke til biler som X5 og Bmw med større motor. De brukes av folk som kjører mye i jobben og de fleste 2004 modellene har gått over 100 000km. Hadde de kjørt etter gjennomsnittet skulle de ligger på ca 55 000km. Det er jammen ikke mange X5'er, 5-serier, 3 serier over 320 som har gått så lite. Er heller inget problem å finne 2 år gamle Bmw'er som har passert 100 000km. Det samme gjelder Audi, Mercedes, dyrere volkswagen og biler som brukes av folk som er mer enn gjennomsnittlig bilinteressert. Biler som trekker ned km stand gjennomsnittet er biler brukt av folk som kjører lite slik som Toyota Yaris, Hyundai atos, Mitsubishi Carisma osv osv.
jon///M Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 hvis du er bare 16år så skjønner jeg ikke hva du skal med bil nå. vent til du blir 18 og spar penger. kan jo hende at di har synket noe i pris på den tiden og at du da har mer penger og kan kjøpe deg en litt mer strøken en. ev gå for en e30. trenger heller ikke nødvendigvis 6ern for og gå godt. min bror har en e30 318is og den er vel noe av det morsomste jeg har kjørt. lett bil, greit med krefter og godt ballansert bil. kan anbefales!
E28 TURBO Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Enig med mexos. Bare å se på 'cosworth. Sjelden å se en vingeb il som har gått 200000km Men men vi får holde oss til tema vel:-)
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 njaa. vanlig å vanlig. Men tviler på att de bilene jeg kikka på for 10 år siden var justert fremover. Jeg søkte det opp, "Gjennomsnittlig kjørelengde for personbilene i 2006 var 13 300 kilometer ". Så ikke noe mer å si på det. Og tror ikke akkurat den gjennomsnittlige bmw kjøreren kjører så sykt mye mer enn alle andre Da tar du faktisk grundig feil. Hvis du sammenligner km stand på Bmw kontra årsmodeller fra andre merker er det signifikant forskjell på km stand. Bmw'ene har gått betydelig lenger pga. De brukes av folk som generelt kjører mer bil. Legg spesielt merke til biler som X5 og Bmw med større motor. De brukes av folk som kjører mye i jobben og de fleste 2004 modellene har gått over 100 000km. Hadde de kjørt etter gjennomsnittet skulle de ligger på ca 55 000km. Det er jammen ikke mange X5'er, 5-serier, 3 serier over 320 som har gått så lite. Er heller inget problem å finne 2 år gamle Bmw'er som har passert 100 000km. Det samme gjelder Audi, Mercedes, dyrere volkswagen og biler som brukes av folk som er mer enn gjennomsnittlig bilinteressert. Biler som trekker ned km stand gjennomsnittet er biler brukt av folk som kjører lite slik som Toyota Yaris, Hyundai atos, Mitsubishi Carisma osv osv. Jeg innrømmer min feil. Men jeg velger fortsatt å tro at folk flest ikke tuller med kilometertelleren på bilen! ...Men hva vet vel jeg om det.
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 hvis du er bare 16år så skjønner jeg ikke hva du skal med bil nå. vent til du blir 18 og spar penger. kan jo hende at di har synket noe i pris på den tiden og at du da har mer penger og kan kjøpe deg en litt mer strøken en. ev gå for en e30. trenger heller ikke nødvendigvis 6ern for og gå godt. min bror har en e30 318is og den er vel noe av det morsomste jeg har kjørt. lett bil, greit med krefter og godt ballansert bil. kan anbefales! Skjønner det egentlig ikke selv Planen var egentlig å vente minst et år til, jobbe som bare faen, og kjøpe en 523 eller 528... Men blir så sykt utolmodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå