Gå til innhold

skal ha ny bil! men hvilken? e39?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Intressant med en 523IA touring,stappfull med det meste av utstyret man kunne få i 97,med steptronic,relativ lav km,fullt serv.hefte,å et påkost som får deg til å glise??

Skrevet
MLISS

InnleggSkrevet: Søn Jan 18, 2009 18:27 Tittel:

Intressant med en 523IA touring,stappfull med det meste av utstyret man kunne få i 97,med steptronic,relativ lav km,fullt serv.hefte,å et påkost som får deg til å glise??

prisant på denne da?` har du noen bilder? km, hva er påkostet etc?

Skrevet

Hadde tenkt meg 125.000,men kan disk.Omreg er inkludert og årsavgift 09

179000km ,stappfult servicehefte! Påkost traversforing,dynamo,termostat,forstillingsdeler+++

Splitter nye 18 bmw felg m dekk

16 vinterfelg med splitter nye nokian hakka dekk.

Varme i ratt,korsryggstøtte,barneseter. tror denne bilen har det meste! VOKSENKJØRT!

Biler kommer i morgen. intressert?

Bilen blir lagt ut på finn til uka og leveres ferdig eu godkjent på fredag.

For guds skyld,kjøp aldri en 520 eller en bil uten servicehefte! det blir ikke billig,har prøvd før!!

Lykke til med bilkjøp:)

Skrevet

nå har jeg hentet nybilen:)

er veldig fornøyd så langt!

den lille v8eren fungerer godt. jeg kjørte den hjem (60 mil), og endte på en forbruk på 0,85, men dette var på pen langkjøring. få forbikjøringer.

på bykjøring lander den fort oppå 1,3- 1,4. syns ikke det er så ille på en v8!

så er det veldig tøff lyd i den. vurderer å sette på eisenmann til

sommeren 8)

Skrevet

Kjøpte E39 525i for ikke så veldig lenge siden. Må si jeg liker bilen bare mer og mer. Er en utrolig kjørekomfort. Det eneste som jeg har og utsette litt på er giringa i "drive" Synes den stresser litt med og skal gire ned selv med en såpass kraftig motor. Blir ofte at jeg kjører i "sport" for da ligger den et gear lavere, men ellers så er bilen fantastisk. Kom fra Mercedes, men det var opptur og sette seg inn i BMWen. Så det er bare og løp og kjøp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...