raggar Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 hei noen som har sett et sånt ratt før eller noen som har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Har ratt i begge bilene mine jeg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 hei det er et astrali ratt jeg er på jakt etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Sånt usynlig ratt har jeg aldri sett før nei. er det noe nytt på markede ell? hehe lite tips: spør du etter noe s hjelper det ofte å legge ut et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MLeo Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Har aldri skadet med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Sånt usynlig ratt har jeg aldri sett før nei. er det noe nytt på markede ell? hehelite tips: spør du etter noe s hjelper det ofte å legge ut et bilde ikke rart du ikke har sett sånn før. det er jo usynlig. og usynlige ratt syns jo ikke:P da kan man jo ikke se det da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 åååh døds fett ratt ass hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 nei du sier noe der Sjøbuse. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Fikk sånn, "Bimmers.no Hall Of Fame" følelse da jeg leste den tråden her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Velkommen til forumet Raggar! Ta bilde av rattet og legg det ut her. finn filen du skal laste opp, last opp, klipp ut teksten under bildet og lim inn i tekstfeltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 her er linken til rattet http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=140287 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Direkte pent var det vel ikke... Kan vel minne om e12 alpina ratt eller noe slikt..(ikke skyt meg om jeg tar feil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 du har ikke hørt om astrali ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 du har ikke hørt om astrali ratt ikke jeg heller. Prøvde og google det, men fant ikke noe spesielt ved de liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Det står XA-4 På rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå