Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det :D første gang med meguiars, tok den step poleringa og ble meget fornøyd :D Neste på listen er nok speilrefleks cam, så men for noen skikkelig bilder av den! Så vurderer jeg salg :P

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

fy faen og blank bilen din var da :) bare og si fra om du vil ta deg en tur til gjøvik og ta min også hehe :P neida. men pen bil det har du :wink:

Skrevet

Takk for det carl :D Kan godt komme polere din jeg, bare jeg for nok lapper for å gjøre det :P hehe tok faktisk 8timer å ta hele bilen..

Skrevet

såppas ja, men er vel verdt strevet når man ser hvor bra det blir :wink: må nok få gjort det selv etter hvert jeg også. men har en del andre ting som må gjøres først hehe :wink:

Skrevet

Det tar en del tid med Meguiars step system, men det er verdt det hver eneste minutt :D Bilen hevet seg veldig utsende messig! og veldig lett å holde ren :wink:

Skrevet

Flott bil og fint polerings resultat! ville bare minne på at M3 speil i carbon/chrome og sort får du for 700,- på mobilsentrum.no!

Skrevet

Takk for det :D Hadde ikke klips til skjørtene så jeg limte de! Gikk egentlig kjempe fint..brukte et par tenger under og teip fra skjrtet å inn oppå kanalen :wink:

Skal sjekke ut M3 speila :wink: Har et par til coupe, men lurer på om det er få tak i adapterplater så jeg for de til å passe?? Isåfall hvor..

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...