Simen! Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Takk for det første gang med meguiars, tok den step poleringa og ble meget fornøyd Neste på listen er nok speilrefleks cam, så men for noen skikkelig bilder av den! Så vurderer jeg salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Går nå venter på Meguiars vaske-produkter fra godkjemi.com, og er dritt lei av å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 fy faen og blank bilen din var da bare og si fra om du vil ta deg en tur til gjøvik og ta min også hehe neida. men pen bil det har du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Takk for det carl Kan godt komme polere din jeg, bare jeg for nok lapper for å gjøre det hehe tok faktisk 8timer å ta hele bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 såppas ja, men er vel verdt strevet når man ser hvor bra det blir må nok få gjort det selv etter hvert jeg også. men har en del andre ting som må gjøres først hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Dette ble kjempebra! Så meget fin ut i lakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Det tar en del tid med Meguiars step system, men det er verdt det hver eneste minutt Bilen hevet seg veldig utsende messig! og veldig lett å holde ren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 det høres bra ut du får ta deg en tur til gjøvik vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Flott resultat. Korleis festa du sideskjørta, med klips eller. Mykje arbeid? Meguaris funka bra ser eg. Blei vertfall ganske bra bilen din nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Flott bil og fint polerings resultat! ville bare minne på at M3 speil i carbon/chrome og sort får du for 700,- på mobilsentrum.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Takk for det Hadde ikke klips til skjørtene så jeg limte de! Gikk egentlig kjempe fint..brukte et par tenger under og teip fra skjrtet å inn oppå kanalen Skal sjekke ut M3 speila Har et par til coupe, men lurer på om det er få tak i adapterplater så jeg for de til å passe?? Isåfall hvor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 pen bil Har tatt seg betraktelig opp siden du kjøpte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Fikk tatt litt bilder i dag, ikke helt ren bil men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Nydelig bil, så igjennom hele tråden, og den har fått seg en stor forandring denne her Nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå