BMW E36 coupe Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 kjerringa er på plass allerede hehe, nope, søstra må få prøvsitte ordentlig bil vettu Er BMW frelst hu å hehe
carlhaakon Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 se her ja, der er stola mine også begynner og bli bil igjen det der nå
Mexos Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Kan bli bra dette, men virker som du starter litt i feil ende. Dette er ikke noe å ha før du har retta fronten, så er vel viktigere å begynne å demontere front og få en total oversikt over skadene? Hjelper lite at bilen ser bra ut bakfra så lenge fronten er så skadet. Er ofte mye rart som lurer bak delene så er lurt å demontere alt for å se om dette i det hele tatt lar seg reparere før en bruker tid og penger
BMW E36 coupe Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Kan bli bra dette, men virker som du starter litt i feil ende. Dette er ikke noe å ha før du har retta fronten, så er vel viktigere å begynne å demontere front og få en total oversikt over skadene? Hjelper lite at bilen ser bra ut bakfra så lenge fronten er så skadet. Er ofte mye rart som lurer bak delene så er lurt å demontere alt for å se om dette i det hele tatt lar seg reparere før en bruker tid og penger Skjønner hva du mener å jeg er helt enig Dette er bare noen av bildene føre jeg begynte med den. Fronten er totalt renska å motor, kasse er tatt ut. Bilen har vert heldig, for det er bare rammevangen å innerskjermen på høyere sia som er skadd. Selfølgerlig må fronten rettes først, så har begynt i riktig ende ja hehe Bilder kommer i kveld
BMW E36 coupe Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Her er motoren på vei ut Fronten er nedpukket å sjekket, bare høyere rammevange å innerskjerm som må byttes. Har stoppa ved dempertårnet, men bytter hele vangen for å få det ordentlig. Man skjøter ikke en vange
BMW E36 coupe Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Driver med motoren om dagen, men er det noen som har no forslag til fargevalg på bilen? Litt lei den svarte egentlig
Spiff Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 syns fargen du har er fin jeg, burde hller ha den, er mye jobb og bytte farge på en bil ellers får du gjøre som meg, og finnne en bil i den fargen du helst vil ha
BMW E36 coupe Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Er litt job å bytte farge ja, men denne bilen skal restaureres ned i minste detalj:) Er hobby bilen, så her er det kun resultatet som teller for meg. Jobb spiller ingen rolle, så lenge bilen blir som jeg vil ha den etterhvert
BMW E36 coupe Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Joa, fargen er grei den. Men mitt hjerte banker for rødt hehe
bmwe_e36 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 hehe, ja. du får gå for rød. har rød sjøl nå. så skar egentli ikke si noe. men har m3 lister vis du vil ha. kontakt meg på pm vis du er intrisert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå