Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kan bli bra dette, men virker som du starter litt i feil ende. Dette er ikke noe å ha før du har retta fronten, så er vel viktigere å begynne å demontere front og få en total oversikt over skadene? Hjelper lite at bilen ser bra ut bakfra så lenge fronten er så skadet. Er ofte mye rart som lurer bak delene så er lurt å demontere alt for å se om dette i det hele tatt lar seg reparere før en bruker tid og penger ;)

Skrevet
Kan bli bra dette, men virker som du starter litt i feil ende. Dette er ikke noe å ha før du har retta fronten, så er vel viktigere å begynne å demontere front og få en total oversikt over skadene? Hjelper lite at bilen ser bra ut bakfra så lenge fronten er så skadet. Er ofte mye rart som lurer bak delene så er lurt å demontere alt for å se om dette i det hele tatt lar seg reparere før en bruker tid og penger ;)

Skjønner hva du mener å jeg er helt enig :D Dette er bare noen av bildene føre jeg begynte med den. Fronten er totalt renska å motor, kasse er tatt ut. Bilen har vert heldig, for det er bare rammevangen å innerskjermen på høyere sia som er skadd. Selfølgerlig må fronten rettes først, så har begynt i riktig ende ja hehe

Bilder kommer i kveld :D

Skrevet

Her er motoren på vei ut :D Fronten er nedpukket å sjekket, bare høyere rammevange å innerskjerm som må byttes. Har stoppa ved dempertårnet, men bytter hele vangen for å få det ordentlig.

Man skjøter ikke en vange :wink:

camh9dreoddzau4bt3kx.jpg

bbcx7zqjrmfyx7z3wdhs.jpg

tdflympws5kgjf11p3g0.jpg

ar21gukfukrp05rg6xb9.jpg

fposwxiy2lk502ayknlb.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

syns fargen du har er fin jeg, burde hller ha den, er mye jobb og bytte farge på en bil

ellers får du gjøre som meg, og finnne en bil i den fargen du helst vil ha :P

Skrevet

Er litt job å bytte farge ja, men denne bilen skal restaureres ned i minste detalj:) Er hobby bilen, så her er det kun resultatet som teller for meg. Jobb spiller ingen rolle, så lenge bilen blir som jeg vil ha den etterhvert :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...