m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 En stund siden jeg handlet denne da men er egentlig bare plassert i garasjen da jeg ikke har hatt tid til den.. men kommer nok et lite prosjekt ut snart!! tok bare noen dårlige bilder med mobil i dag: selges nok hvis budet blir riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Fin bil Kjøpt i ålesund eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Drit fin!! Har du noen planer for e30'en framover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Nei,stavanger. satt på felgene å mtechII vingen i dag bare for å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Drit fin!! Har du noen planer for e30'en framover? heh,ja skal ha komplett mtech å ny lakk,mere senk å valsing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Er det en stor bulk ved venstre framskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 jepp,er nok det men har nye skjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 E30+coupe+ brock B1=løøve Nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Dårlige bilder,men strøkent interiør å sort tektrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Nydelig utgangspunkt for en lekker bil. Perfekte felger i mine øyne. Regner med det er 8,5x17? Hadde tenkt på sånne til ix'en, men ser jo på bildene at det skal jeg bare glemme Har jo originalt et47, så de hadde jo stukket laaaangt utfor skjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 er 8,5x17 foran å bak ja,ET13 så jeg må ha spacer foran for å komme ut fra bremsene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 bare å gi meg en pm om noen har noe mtechII plast liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Nydelig bil. E30 og M-tech2 ruler! Mangler bare sideskjørtene jeg, så er min M-tech styling komplett. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Kommer til å bli gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå