mtechnic Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 er ikke no fan av chrom jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtechnic Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Pen E39 ja, tøff i svart Chrome nyrer er helt klart penere ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runaandr Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Hehe..det der er min gamle bmw! Hentet den i Drammen sommeren 2005. Jeg som investerte i M6 felger.. Nice car! Angrer på at jeg solgte dn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Denne var så og si 100% lik min. Men har senk, og du har shadowline Flott bil fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtechnic Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 ja er veldig fornøyd! bortsett fra de små rykkene jeg får når bilen bremser på gira må få tadd en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå