Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne godt tenkt meg denne, da savnet etter Bmw begynner å bli for stort.. meeen så var det denne motoren da 8)

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

318 og 316 er vel bensingjerrige så er vel neppe mye.

Så ut til å vær i veldig fin stand med sportskinn, som ikke er så ofte.

Lite motor, men fint å se at det er slike eksemplarer også.

Skrevet

synes den så veldig fin ut. ikke direkte " oh my god, got to buy" men en fin og velholdt bil, så det ut som:) perfekt bil for de som har lyst på bmw, men ikke har råd til 6'er feks. bør ikke være noe problem å få solgt den i hvertfall:)

Skrevet

ser jo grei ut ja :P

Men damekjørt er dumt å skrive i annonse spør du meg.. Skal det liksom være en fordel?

For meg betyr damekjørt:

Parkeringsbulker og avflasset lakk på dørhjørner.

Masse riper rundt dørhåndtak og bakfanger under bakluka.

Kantkjørte felger.

Dævvkjørt motor.

Ingen vedlikehold utover vask i ny og ne og kanskje fulgt servicer og reparert feil som måtte oppstå på verksted.

Oljeskift kun ved serviceintervaller (ALT for lang tid mellom hver gang mener jeg)

Men det finnes garantert mange unntak, men det er ikke et selgende argument for min del hvertfall ;-)

Skrevet

Så ut som et veldig ryddig og pent eksemplar! Må applaudere den som har bestilt denne bilen ny, med skikkelig interiør. Ikke ofte man ser på mindre modeller.

Perfekt utgangspunkt for den som har en S50 liggende...

Skrevet
ser jo grei ut ja :P

Men damekjørt er dumt å skrive i annonse spør du meg.. Skal det liksom være en fordel?

For meg betyr damekjørt:

Parkeringsbulker og avflasset lakk på dørhjørner.

Masse riper rundt dørhåndtak og bakfanger under bakluka.

Kantkjørte felger.

Dævvkjørt motor.

Ingen vedlikehold utover vask i ny og ne og kanskje fulgt servicer og reparert feil som måtte oppstå på verksted.

Oljeskift kun ved serviceintervaller (ALT for lang tid mellom hver gang mener jeg)

Men det finnes garantert mange unntak, men det er ikke et selgende argument for min del hvertfall ;-)

Noe overdrevent. Men heller en slik bil enn en som er virkelig rasekjørt.

For da ser det ikke pent ut under bilen, og innvendig i motor og drivverk.

Skrevet
Må jo være et rimelig greit utgangspunkt for motorbytte :)!

til is? siden man kommer til å slite med vekta på 6er ;-)

Hvem har sagt noe om godkjenning?

jeg!

Tenker nå på alt du sondre :lol:

Så jo veldig strøken ut, ingen tvil om det.. Men trenger ikke nødvendighvis være daukjørt eller tatt dårlig vare på.. Kan være hun er en skikkelig rå kjører om det skulle være positivt, og kan hende hun har hatt en gubbe som har tatt seg av den :D

Men absolutt et bra utganspunkt.

Skrevet
Må jo være et rimelig greit utgangspunkt for motorbytte :)!

til is? siden man kommer til å slite med vekta på 6er ;-)

Hvem har sagt noe om godkjenning?

jeg!

Tenker nå på alt du sondre :lol:

Så jo veldig strøken ut, ingen tvil om det.. Men trenger ikke nødvendighvis være daukjørt eller tatt dårlig vare på.. Kan være hun er en skikkelig rå kjører om det skulle være positivt, og kan hende hun har hatt en gubbe som har tatt seg av den :D

Men absolutt et bra utganspunkt.

Hun har en far som driver med bilimport, og det er han som steller med denne bilen. Så denne er ganske strøken. Grunnen til salg er mulig oppgradering til 2006 3-serie :)

Skrevet
316 bruker iallefall 1 liter på mila om man kjører hardt og 0,8 vanlig

0,8 til vanlig? Tror nå søstra mi sin går mye billigere enn det på mila.. MEn skal sjekke det opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...