Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det.. Jeg har vel egentlig bestilt et interiør til bilen som er fra E39, men jeg skal modde det litt med ting fra E60. Henter bilen nå om ca 1 time, så da skal jeg få knipset noen bilder.. Gleder meg stort til å få en V8'er.. V8 er gromt - både diesel og bensin.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, nå er jeg hjemme igjen med bilen trygt plassert i garasjen.. Det var en herlig følelse, en fantastisk lyd (tros org. anlegg) og et godt skyv. Har kost meg på tomme parkeringsplasser og i rundkjøringer og ut på motorveier.. Sladding var ikke noe problem. Kjempefin motor, jeg har virkelig ikke ord... Dette er bare en vanvittig herlig bil, som skal bli enda bedre enn det den er nå.. :D :D

Bilen står absolutt til forventningene mine. Litt møkkete, men har allerede skylt den av, så skal ta en skikkelig gjennomgang i helga. Interiøret var overraskende pent hvor det ikke var mye til slitasje. Antispinn-lampa har lyst helt siden jeg startet opp bilen og jeg har prøvd å aktivere og deaktivere ASC, men der er det dødt.. Så mulig det ligger en liten brøler å krangler der. En sensor i sjåførsetet er gåent, men det var jeg også klar over på forhånd. Første pri nå er å få interiøret i hus og gjøre bilen helt strøken. Skifte litt plastlister og gå over den skikkelig med grom polering i alle kriker og kroker. Så kommer ekstriørdelene etterhvert.

Jeg har desverre ikke rukket å tatt noen bilder av bilen idag, men skal love å få knipse noen bilder i løpet av morgendagen. Nå står bilen å koser seg i varm garasje! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg gjort meg flere inntrykk med bilen.. Bilen er svært skitten, så skitten at det er en skam, men har innendørs hall hvor jeg skal gjennomgå bilen skikkelig i form av vask og polering til uka. Ellers er jeg svært overrasket over hvor flott denne V8'er motoren er. Den går stille og rolig, men hører samtidig at det ikke er noen vanlig bil man har med å gjøre.

Har gått igjennom servicehefte og papirer som medfølger bilen og den har en svært nøye historikk. Medfølger kvitteringer og notert km. stand for hver ting som er påkostet og byttet.

Jeg beklager for noen svært dårlige bilder, men tiden idag har desverre ikke strukket til å få knipset noen skikkelige bilder. Jeg vil også vente til bilen er helt ren.

Jeg gleder meg stort til de første oppgraderingene..

Her er noen elendige bilder av bilen i mørket.. Jeg liker fargekombinasjonen og blåfargen er herlig.. :D

l28n9bt83rhj3gto9nzx.jpg

ku7nk99g2us0nk0sk05b.jpg

b8581dyx5hejml6ulkpm.jpg

gzpyua8nblg81l1agu4n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er nok ikke den mest spennende E39´en foreløpig, men det endrer seg vel forhåpentlighvis med tiden. Bare med ombygging til elektrisk justerbare seter med minne og varmeseter hever helhetsinntrykket betraktlig. Gleder meg også til å montere sorte interiørlister, jeg tror det blir en fin kombinasjon med grått interiør.. også må jeg få ordnet noe pixelfeil og chrome instrumentringer.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...