Tomsti Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 tråden her a? må da ha skjedd noe mer på en måneds tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Har desverre ikke skjedd så mye annet enn godt vedlikehold. Motoren ser flunkende nytt ut og reservehjul/reservehjulsbrønn ser tilsynelatende uburkt ut.. Eller at den nettopp har blitt levert ut fra fabrikk. Begynner på sete koblingen til uka.. Bilen er forøvrig til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 hva med alle m-planene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 De blir nok ikke foretatt ettersom bilen skal selges.. Det forutsetter selvfølgelig at jeg får det jeg vil ha, hvis ikke kan det nok hende at jeg fortsetter på lista.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Her er et par nye bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Da har jeg byttet fjærene bak så nå er bilen lav og god hele veien. I forbindelse med bakfjær operasjonen har jeg også strukket strømledninger til setene så nå gjenstår det bare å løsne setet og koble til det jeg kan koble til i første omgang. Tror og håper at et verksted tar seg av kobling til varme og massasje. Driver forøvrig å ordner med noen nye lysfunksjoner i bilen, noe jeg tror blir sinnsykt rått. Jeg mangler noen lys til de andre planene, men de utvendige lysene begynner å ta form. Kommer ikke med noen oppdatering på dette før jeg har Hella facelift på plass. I tillegg så har jeg funnet ut at knitrelyden fra venstre side på bilen i fart skyldes skrue i både for- og bakdekk, så nå skal jeg til dekkforhandler i morgen å plugge i dekket.. Jeg har tydelighvis noe uoppgjort med noen møkkafolk.. Her er forøvrig noen bilder av nyshinet og nysenket bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Spennende planer Gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Ja, oppdateringer kommer.. Sikler fælt på navigasjonen som er annonsert under BMW deler nå for tiden. Det er jo en bra pris.. Dersom noen har org E39 speil liggende å slenge (ikke aut innfellb., men el m varme) som selges for en billig penge ser jeg frem til kontakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Jeg har originale speil liggende å slenge! er el. innfellbare men det går vel å bruke de og bare uten den funksjonen tilkoblet? Her er bilder av pluggene: og bilde av speilene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Hva er egentlig aktive seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Aloebiz@ Hvor mye kunne du tenkt deg for speilene. Problemet med at det er el innfellbare er vel at motorene vil holde igjen speilet. Eller? Wicky@ Aktive seter er såkalte massasjeseter. Det er puter i setene som pumpes opp og ned vekselvis for å stimulere bla korsyggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 500 spenn Vet ikke om den holder igjen.. Har ikke testa. Kan teste det om du vil, men vet ikke om jeg rekker å få gjort det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Ta å test det. Jeg skal ha speilene dine dersom jeg driter meg ut på mitt lille prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Hehe aner jeg en lyspakke med lys under speilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå