Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Har desverre ikke skjedd så mye annet enn godt vedlikehold. Motoren ser flunkende nytt ut og reservehjul/reservehjulsbrønn ser tilsynelatende uburkt ut.. Eller at den nettopp har blitt levert ut fra fabrikk. Begynner på sete koblingen til uka.. :)

Bilen er forøvrig til salgs! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg byttet fjærene bak så nå er bilen lav og god hele veien. I forbindelse med bakfjær operasjonen har jeg også strukket strømledninger til setene så nå gjenstår det bare å løsne setet og koble til det jeg kan koble til i første omgang. Tror og håper at et verksted tar seg av kobling til varme og massasje.

Driver forøvrig å ordner med noen nye lysfunksjoner i bilen, noe jeg tror blir sinnsykt rått. Jeg mangler noen lys til de andre planene, men de utvendige lysene begynner å ta form. Kommer ikke med noen oppdatering på dette før jeg har Hella facelift på plass.

I tillegg så har jeg funnet ut at knitrelyden fra venstre side på bilen i fart skyldes skrue i både for- og bakdekk, så nå skal jeg til dekkforhandler i morgen å plugge i dekket.. Jeg har tydelighvis noe uoppgjort med noen møkkafolk.. :evil:

Her er forøvrig noen bilder av nyshinet og nysenket bil.. 8)

kq5o4ypx6co2q3pd6afj.jpg

bocyu0iwpqg6tpdjc59y.jpg

d69jq8ar9wtoyr7hl1zl.jpg

xxxbjd75oeazboxs1q9i.jpg

pjz5d7si6tx8zb7nlxvi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, oppdateringer kommer.. Sikler fælt på navigasjonen som er annonsert under BMW deler nå for tiden. Det er jo en bra pris.. :)

Dersom noen har org E39 speil liggende å slenge (ikke aut innfellb., men el m varme) som selges for en billig penge ser jeg frem til kontakt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aloebiz@ Hvor mye kunne du tenkt deg for speilene. Problemet med at det er el innfellbare er vel at motorene vil holde igjen speilet. Eller?

Wicky@ Aktive seter er såkalte massasjeseter. Det er puter i setene som pumpes opp og ned vekselvis for å stimulere bla korsyggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...