Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hyggelige kommentarer. Gullsenter blir nok ikke aktuelt, men jeg tror faktisk det kunne kledd bilen ganske bra. Felgene er desverre ikke delte, men skruene er løse og kan fritt fjernes eller beholdes (de skal selvsagt være der) om man ønsker det. Ellers er det en hel-støpt felg. Men mulig det hadde gått med en add-on-lip ettersom botlene er løse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble knall bra! Meget kledelig! Sitter som et skudd, blir knallers med plastikken og (shadowline?) :D

Takk for det Richie (og gratulerer til deg med ny bil :) ), shadowline er høyt på ønskelisten, spesielt ettersom listene er helsvarte på M-fangerene.. Så det tar vel ikke så lang tid før det er på plass tenker jeg... Har imidlertid svært, svært lyst på E46 M3 kul på panseret... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble knall bra! Meget kledelig! Sitter som et skudd, blir knallers med plastikken og (shadowline?) :D

Takk for det Richie (og gratulerer til deg med ny bil :) ), shadowline er høyt på ønskelisten, spesielt ettersom listene er helsvarte på M-fangerene.. Så det tar vel ikke så lang tid før det er på plass tenker jeg... Har imidlertid svært, svært lyst på E46 M3 kul på panseret... 8)

Takk for det! Er meget godt fornøyd, tross i feilhjulstrekk.. hehe. M3 kul har jeg ikke sett noen andre har gjort på E39 før, var i grunn en god ide! Tror det kunne blitt ordentlig diskre og tøft! Kjør på..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jo, feilhjulstrekk og så.. Bilen er jo pen og du har en ny og (forhåpentlighvis) feilfri bil i lang tid, selvom jeg tror for å være helt ærlig at du ender tilbake til en BMW som hovedbil igjen... :)

Ja, Schmiedmann hadde denne kulen til salgs, denne måtte sveises på og tinnsparkles, så skikkelig bra ut, men det blir vel til at man nå må kjøpe denne fra Schmiedmann i Sverige. DDK avdeling tilbyr forøvrig norske kjøpere 10% grunnet oppkjøpet av Motor Technic fra GS sin side. Jeg liker å ha en litt spesiell og "unik" bil, så dette hadde igrunnen vært ganske morsomt å fått til. Jeg fikk forøvrig ny lakk idag, det viste seg at den første lakken var en interiørlakk - uten effekt. Ikke rart det ble feil match da. Lakk av M5 fangere skjer nå fortløpende.. Røde BBS senterkopper er også på plass, en lekker detalj til felgene.. Bilder av det kommer--- ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det måtte vel bli BBS LM til slutt.. Måtte riktignok se mange E39 med LM før jeg virkelig klarte å bestemme meg. Her er imidlertid noen bilder med senterkoppene på plass og haifinna montert (nok engang) på ett par av bildene... Fikk øyeblikkelig en mye større helhet på felgene.. Venter også en liten detalj til når det gjelder felgene.. :D

k1kpnfbunc69tdiql9f8.jpg

e82drg44wq6bkzdn7a5i.jpg

m853ktm9f9axsn7nldzz.jpg

qf057ypr84b00h5fvrnc.jpg

hu506uwmt922gt4r13tn.jpg

v7nhgidzdx7b5dkoy7e3.jpg

jfadlpiak7d9n8qpoegf.jpg

fs1lybv1p8ocpntfuk92.jpg

0bgysds7r6idt3q6kcv6.jpg

gb7jw7ef8k66hvi4iyf9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fundert på spacere foran da jeg syns de står litt langt inne der, men bak syns jeg det er akkurat perfekt. Med 10x18 Rondellene bak subbet det bare man kom i ett søkk på motorveien. Men det er jo godt mulig at 5mm spacere rundt baut kunne gjort seg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk for det richie :) Ja vi får håpe på at det blir bra. Fikk satt på en M5 leppe på bagasjelokket i går og driver for tiden med å dreie diverse deler som skal havne i hekken på kjerra 8)

Det er ven kanskje riktig det, at rondellene har lavere innpress, når jeg tenker meg om har den vel ett vesentlig lavere innpress. Får se om vi inne får på noen spacere etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...