Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Richie @ Hehehe, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :-)

:D sant det ;) Må vente til våren gitt.. prøvde å nevne for fruen å selge volvoen for å komme tilbake igjen til BMW, men hun ville ha den i vinter.. hehe.. så da blir det ny bil igjen til våren tenker jeg ;)

Bilen din har blitt så villt lekker! Styr unna 4 rørs, alle har det nå, få på 2x76mm Eisenmann :) mmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå fortsatt du skulle gått for 4 rør. godt mulig det er mange som har det, men jeg kjenner 5 stk som kjører E39. Samtlige med 2x76mm supersprint eller Eisenmann. Tror jeg har sett en E39 med 4 rør i Bodø by. hvis man ikke skal ha fire rør fordi "alle" har det, skal man da gi faen i M-tech pakken og?

Det koker vel til syvende og sist ned til hva eier selv synes er penest. Jeg er ihvertfall ikke i tvil.

Skal man bruke eksosen for å skille seg ut må man jo nesten gå for sidepipes eller noe. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for utløp på den ene siden. Jeg syns riktignok at 4-rør er innmari lekkert, men jeg får ikke helt prisen til å forsvare det. Jeg prøver imidlertid å få tak i org. M5 eksos, men kommer da kun til å bruke venstre bakpotte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for utløp på den ene siden. Jeg syns riktignok at 4-rør er innmari lekkert, men jeg får ikke helt prisen til å forsvare det. Jeg prøver imidlertid å få tak i org. M5 eksos, men kommer da kun til å bruke venstre bakpotte... :)

bra saltkjelen, ser mye bedre ut med et utblås evt to mindre på samme siden, enn noe harry fire-rørs greier [-X:mrgreen:

denne bilen er usedvanlig tøff og strøken, det blir bare harry med fire utløp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for utløp på den ene siden. Jeg syns riktignok at 4-rør er innmari lekkert, men jeg får ikke helt prisen til å forsvare det. Jeg prøver imidlertid å få tak i org. M5 eksos, men kommer da kun til å bruke venstre bakpotte... :)

Syns og huske at det ligger M5 eksos til salgs på finn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for utløp på den ene siden. Jeg syns riktignok at 4-rør er innmari lekkert, men jeg får ikke helt prisen til å forsvare det. Jeg prøver imidlertid å få tak i org. M5 eksos, men kommer da kun til å bruke venstre bakpotte... :)

Syns og huske at det ligger M5 eksos til salgs på finn!

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24817110 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...