wicky124 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Kom ut ved oslo budservice...rett før shell stasjonen...så litt tøft ut med 2 e39 i samme farge etterhverandre:p neste gang får du tute og hilse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Richie @ Hehehe, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sant det Må vente til våren gitt.. prøvde å nevne for fruen å selge volvoen for å komme tilbake igjen til BMW, men hun ville ha den i vinter.. hehe.. så da blir det ny bil igjen til våren tenker jeg Bilen din har blitt så villt lekker! Styr unna 4 rørs, alle har det nå, få på 2x76mm Eisenmann mmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Wicky @ Det skal jeg gjøre! Richie @ Det er fullt forståelig. Noen 4-rørs rørleggerarbeid blir det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Nå ser det virkelig bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Takk for det. Knipset også noen bilder av bilen idag... Har førvrig bestilt noen deler som jeg håper kommer til Norge om ikke så altfor lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 ///MMMMM.. lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg synes nå fortsatt du skulle gått for 4 rør. godt mulig det er mange som har det, men jeg kjenner 5 stk som kjører E39. Samtlige med 2x76mm supersprint eller Eisenmann. Tror jeg har sett en E39 med 4 rør i Bodø by. hvis man ikke skal ha fire rør fordi "alle" har det, skal man da gi faen i M-tech pakken og? Det koker vel til syvende og sist ned til hva eier selv synes er penest. Jeg er ihvertfall ikke i tvil. Skal man bruke eksosen for å skille seg ut må man jo nesten gå for sidepipes eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Har bestemt meg for utløp på den ene siden. Jeg syns riktignok at 4-rør er innmari lekkert, men jeg får ikke helt prisen til å forsvare det. Jeg prøver imidlertid å få tak i org. M5 eksos, men kommer da kun til å bruke venstre bakpotte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Ser at det er litt drøy pris på Eisenmanns 4-rørs eksos ja. Har bare alltid misunnet E39 den hekken med 4 rør. passer så enormt bra på resten av bilen. prikken over i'en på en så flott bil som din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Har bestemt meg for utløp på den ene siden. Jeg syns riktignok at 4-rør er innmari lekkert, men jeg får ikke helt prisen til å forsvare det. Jeg prøver imidlertid å få tak i org. M5 eksos, men kommer da kun til å bruke venstre bakpotte... bra saltkjelen, ser mye bedre ut med et utblås evt to mindre på samme siden, enn noe harry fire-rørs greier denne bilen er usedvanlig tøff og strøken, det blir bare harry med fire utløp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Har bestemt meg for utløp på den ene siden. Jeg syns riktignok at 4-rør er innmari lekkert, men jeg får ikke helt prisen til å forsvare det. Jeg prøver imidlertid å få tak i org. M5 eksos, men kommer da kun til å bruke venstre bakpotte... Syns og huske at det ligger M5 eksos til salgs på finn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Har bestemt meg for utløp på den ene siden. Jeg syns riktignok at 4-rør er innmari lekkert, men jeg får ikke helt prisen til å forsvare det. Jeg prøver imidlertid å få tak i org. M5 eksos, men kommer da kun til å bruke venstre bakpotte... Syns og huske at det ligger M5 eksos til salgs på finn! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24817110 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Skulle akkurat til og legge inn linken, men Richie85 var først ute gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Skulle akkurat til og legge inn linken, men Richie85 var først ute gitt Jeg er så rask!! Det sier forøvrig madamen også hoho.. nei, den ble grisete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Hehe, detta er ett bilforum!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå