Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt

Share

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...

Har montert senkesettet foran. Har igjen fjærene bak som skal tas snart. Foreløpig er opplevelsene med senk helt perfekt.. Har tatt en grundig vask hvor motorrommet har fått en tilsvarende oppgradering (som jeg desverre ikke har bilde av nå).. :D

Jeg blir mer og mer glad i denne bilen, men bilen er til salgs dersom noen er interesserte for rett pris. Har alle kvitteringer fra da bilen kom til Norge (40.000km). Nylig passert 153.000km.

Her er forøvrig noen bilder.. :D

gwf4oubhp0sxqgb23inf.jpg

sbqtgj9htk6s0252eoeo.jpg

55djmubrgyzvltod7bli.jpg

onouqaoni1o6114c58ff.jpg

zhvr2sabkhxk3nnp0q8f.jpg

vk2nwvzlwgwzpxdgwbvl.jpg

x1fwuivbholshb8xuq0b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha meg Hella facelift etterhvert, men det er ikke førsteprioritering akkurat nå. Det viktigste syns jeg er å få den i god teknisk stand aller først. Det er ikke store greiene, men det dreier seg altså om å skifte toppdekselpakningene, casterstag, sensormatte og ASC-stillmotorwire.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å kjøpe meg Hella lykter idag, men så fant jeg noe svært morsomt og interessant som jeg istede tok en titt på. Det ble til kjøp av dette gromme "leketøyet" med masse interessante funksjoner. Bilder og oppdatering av godsakene som jeg bare måtte ha kommer i morgen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å kjøpe meg Hella lykter idag, men så fant jeg noe svært morsomt og interessant som jeg istede tok en titt på. Det ble til kjøp av dette gromme "leketøyet" med masse interessante funksjoner. Bilder og oppdatering av godsakene som jeg bare måtte ha kommer i morgen!! :D

må være en e30? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er devserre ikke noen E30 eller ei bil til, men derimot gromsaker til 535'en.. Trenger jeg si noe annet enn et serdeles strøkent interiør som er nesten ikke brukt med følgende utstyrskoder,? =P~

xxx Grått montana skinninteriør

452 Aktive seter for forsetepassasjerer

456 Komfortseter med memory

xxx Klargjort for TV/DVD i nakkestøtter

459 Elektriske seter med memory

464 Skipose

488 Korsryggstøtte

494 Varmeseter

84b9nuv20dzp5xg0gzow.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var interiøret i hus. Mottok interiøret ved halv åtte tiden på kvelden og startet montering time senere. Interiøret var ferdig tre og en halv time etter. Operasjonen hadde dog gått vesentlig fortere hvis det ikke skulle foretas noen ombygginger. Kjempeenkelt å montere, anbefales!

Det anbefales dog ikke for de som skal gjøre bilen lettere. Komfortsetene kontra standardsetene var blytunge. Jeg er sikker på at det var en vektforskjell på 40kg - uten å ha veid.

Passasjer stol ute. Her ble det selvfølgelig rengjort før nytt sete ble satt inn.

ggidt0ugrehfcfwnw0kg.jpg

Nytt sete ferdig boltet på plassen sin.

14x5d8lt8fy3tlcz99xx.jpg

Baksete på vei ut..

3p5jjxrxdmqutuk0vda2.jpg

Baksetet helt ute. Det er også gjort noen modifikasjoner ved hodestøttene for at det nye interiøret skulle passe. Jeg mener bestemt at det nye baksetet er en 2-seteres, mens det gamle var en 3-seters.

cf3ma3sjd2h643amr1lx.jpg

Baksetet ferdig..

4ngw3w0seywpp0c2qtk8.jpg

Forsetene sitter med 4stk torx t50. Beltet sitter med 1 torx t50.

98jdmp6hfy4csefe2s9z.jpg

ny vs gammel..

arppvyiumxpli5x19xpg.jpg

Flere bilder kommer etterpå. Hadde ikke tid til å knipse bilder kl 24 når jeg var ferdig. Da var det ut å kjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lekkert dette.. betydelig forbedring fra stoff interiøret hvertfall 8) kommer til å bli en lekker skute :)

Har faktisk samme skinn farge i min nyinnkjøpte e39, men er desverre ikke comfort stoler, ikke er de elektriske heller :cry::?:lol:

Hvor har du handlet disse? er på jakt etter enten sport stoler eller slike som du har her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg kalle en betydelig oppgradering av bil :D Lekker kombinasjon mellom farge på bil og seter, det gav en skikkelig eksklusiv look. Regner med disse stolene gir mange ekstra stressfrie mil ved langkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet av interiøret og fargekombinasjonen ut- og innvendig. Det lå ute til 6000kr, men fikk det for 5000kr mot at han fikk stoffinteriøret - som var helt greit for min del. Interiøret har sittet i en ambasadebil og har derfor i følge tidl. eier ikke hatt noen stor slitasje. passasjersetet foran er visstnok knapt brukt. De er også hele og pene uten slitasje i skinn- Kjøpt av en privatperson altså.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjaldt nok å være tidlig ute. Det ringte i telefonen til selger når jeg var å så på det og måtte derfor bestemme meg ganske kjapt.

Hvordan er det å benytte et bryterpanel fra en 00- mod med setevarme, aktive seter og DSC? De største ankepunktene er jo at jeg har ASC og ettersom min er produsert før 00- så skal jo jeg ha rulleknappene for setevarmeren. Antar ikke at det er noe problem? Ei heller med DSC vs ASC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...