Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har tips til M5-speil til E39 med god passform

Har tatt speilet på venstre side, så i stedet for å kjøpe nytt orginalt, setter jeg jo så klart på M5-speil eller annet sportslig speil på hele bilen

Skrevet

Er dette bolt-on, og bare å plugge inn i orginal kontakt?

Ser at de har folding, det har ikke min bil, hvordan vil det fungere da, eller vil det bare ikke fungere?

Skrevet
Er dette bolt-on, og bare å plugge inn i orginal kontakt?

Ser at de har folding, det har ikke min bil, hvordan vil det fungere da, eller vil det bare ikke fungere?

Bolt on :) Bare å plugge i!

Har du ikke folding fra før vil det ikke virke, med mindre du kobler opp mot en bryter eller tenningen etc. :)

Skrevet

Ok, så det er samme koblingsopplegget selv om man har folding eller ikke

Dvs, plugg i, og varme + el-justering vil virke som om det skulle være orginalt?

Du får sende meg en PM med en god pris da, så får vi se...

Skrevet

Du kan kjøpe nytt bryterpanel (til vindu/speil) med vippeknapp, samt ny dørmodul i passasjerdøra, så får du vippefunksjonen også.

Det lar seg gjøre å få tak i sånt brukt.

PS: Det er meningsløst å lukke en sånn tråd. Om ikke lenge finner kanskje noen andre tråden din, og lurer på hvordan Koed-speilene var, eller trenger andre tips og råd. Da er det like greit at man tar opp en gammel tråd som å lage enda en ny en.

Skrevet
Du kan kjøpe nytt bryterpanel (til vindu/speil) med vippeknapp, samt ny dørmodul i passasjerdøra, så får du vippefunksjonen også.

Det lar seg gjøre å få tak i sånt brukt.

PS: Det er meningsløst å lukke en sånn tråd. Om ikke lenge finner kanskje noen andre tråden din, og lurer på hvordan Koed-speilene var, eller trenger andre tips og råd. Da er det like greit at man tar opp en gammel tråd som å lage enda en ny en.

Kjøper det argumentet Gunnar, så den kan stå åpen

Jeg ville faktisk ikke ha speil med den vippefunksjonen, derfor kjøpte jeg uten. Hvorfor? Jo, fordi jeg synes det er harry. Vel nok om det, det er bare min mening

Grunnen til at jeg kjøpte fra Koed er fordi de har dem inne og en ok pris, dessuten har de bra rykte med tanke på levering og sånn

Jeg har ikke tid til å vente så lenge, fordi mitt orginale venstrespeil fikk seg en flytur etter møte med et annet speil i ca 80 km/t idag, så kan trygt si det var nære på at jeg slapp å kjøpe noe speil i det hele tatt... Er derfor jeg stressa litt idag med å få tak i et kjapt. Hadde det vært en normal oppgradering, så hadde jeg nok tatt meg tid og fått tak i noe brukt, men kan jo ikke la bimmern stå uten venstrespeil, den ser jo spedalsk ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...