prebols Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Men vil du ikke få et problem når du skal eu godkjenne bilen med kompressor? Eller var den godkjent med det? Står ikke noe om at på EU kontroll skal dem se etter turbo, kompressor ol. Ser jo ut som en stor AC kompressor den fra ESS. Når en sånn strøken bil kommer på EU, tror jeg neppe det blir noe problemer. Grattis med en super fin M3. Jeg var 2 plasser og spurte ang. 325i turbo, var ikke sjans i havet der. Men kompressor ser jo ikke så "alvorlig" ut som turbo. Grattis med fin bil uansett.
jonr- Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Hvordan gikk det med handelen? Er du fornøyd med bilen? handelen gikk knirkefritt. Kjempe hyggelig selger. Er svært fornøyd med bilen. Kjørte i 12timer på søndagen og fant ingen ting jeg kunne sette fingeren på. Utenom at jeg syns motoren "tikket" så høyt, men da jeg spurte 2 bmw fanatikere, så beroliget de meg med at dette var vanlig "bmw lyd". Det samme sa en bmw mekaniker også. Bare overnervøse meg som ikke er vant med bmw motorer:P En ting jeg hater med bil, det er ulyder:P sikkert flere som kjenner seg igjen.
jonr- Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Men vil du ikke få et problem når du skal eu godkjenne bilen med kompressor? Eller var den godkjent med det? Står ikke noe om at på EU kontroll skal dem se etter turbo, kompressor ol. Ser jo ut som en stor AC kompressor den fra ESS. Når en sånn strøken bil kommer på EU, tror jeg neppe det blir noe problemer. Grattis med en super fin M3. Bilen heldigvis eu godkjent nylig. Vi får se hva som skjer om 2 år, men om jeg har bilen skulle han fikse eu.god for meg, bare jeg tok turen til han. Så det ordner seg vel og takk for det.
jonr- Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Jeg var 2 plasser og spurte ang. 325i turbo, var ikke sjans i havet der. Men kompressor ser jo ikke så "alvorlig" ut som turbo. Grattis med fin bil uansett. ok, skjønner. Om den grønne m3ën på bildet er din, så må jeg si "ditto" veldig fint med grønt/svart mot hverandre
prebols Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Jeg var 2 plasser og spurte ang. 325i turbo, var ikke sjans i havet der. Men kompressor ser jo ikke så "alvorlig" ut som turbo. Grattis med fin bil uansett. ok, skjønner. Om den grønne m3ën på bildet er din, så må jeg si "ditto" veldig fint med grønt/svart mot hverandre Fint han kunne ordne eu godkjenning da Nope, jeg hadde en vinrød turbo som du ser i signaturen min. mnd bil mai 06
morteym Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Vet ikke hvordan det er nå lenger, men slik det har vært eller burde være iflg reglene slik jeg har forstått, så skal de ikke kunne si noe på kompressor så lenge reima er av.
PenguiN- Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 såklart var selger hyggelig. hadde jeg blitt overakt en liten formue på 6-8 00 000,- så hadde jeg kysset deg på kinnet når jeg å pengene var inne på min konto. hah! grattis med grooooom bil!
Torek Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Vet ikke hvordan det er nå lenger, men slik det har vært eller burde være iflg reglene slik jeg har forstått, så skal de ikke kunne si noe på kompressor så lenge reima er av. Det er nok det samme nå også. Det er jo flere som får godkjent turbomotorer på 4-500 hk i bilen, såfremt de har 2 oppsett- ett for gate og ett for bane. Kravet er at de ikke skal kunne veksle mellom disse oppsettene fra inni Coupén. Edit: Til trådstarter: Gratulerer med en utrolig RÅ bil på alle måter!
Ivrig86 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 har lyst på denne, men km standen holder meg tilbake..http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2049659 jeg VET jeg beholder den i minst 1 år. Og da har jeg kjørt minst 16 000km. fullt mulig jeg har den i 2år og da nærmer den seg 140 000km. Jeg tenker da på kjøp av ny bil. Hvordan i all verden skal jeg klare å selge denne bilen som da har gått 120-140km uten å måtte dumpe prisen ned til 500k. som da er over 100k billigere enn hva jeg betalte. jeg er tilogmed av den oppfatningen at om jeg kjøpte denne bilen i morgen og la den ut til salgs for 599 000,- så tviler jeg på at noen ville kjøpt den... (eller er det bare meg som skremmes av kmstand over 100k kanskje). SKIKKELIG dårlig investering...Nesten så jeg biter i det svært så sure eplet å avventer 2-3mnd til. Jeg bruker bilen masse i jobbsammenheng og pr.lørdag som kommer, da jeg har solgt min "bruksbil", så sitter jeg igjen med en sliten corolla som bil nr 2. Det er ikke noe morsomt å kjøre rundt i den til det dukker opp en m3 med lav km stand og ok utstyr. ps: jeg har muligens pruta ned bilen til 620 000,- selv om jeg fortsatt syns dette er mye pga kmstand. dette er et desperat innlegg hvor jeg igrunn håper på positiv respons slik at jeg får spark i baken og handler meg ny bil om 1 uke. Drit kjedelig å vente. (jeg er utålmodig) hehe. teit innlegg som ikke fører noe sted, men da har jeg vaffal fått ut litt frustrasjon:P Km stand på denne har ingenting å si 60tusen av di er gått i utlandet å bilen er VELDIG godt tatt vare på =) En kamerat har en med km stand 60tusen å han sa selv at min er mye tightere i alt av drivverk osv enn hans sin Å inspeksjon 2 som skal tas på 100 er tatt på 72 tror jeg det var på denne Det som teller er vell om motorolje osv er VARM før mann gir GASS... å at mann kjører til en viss grad ordentlig KM stand på en bil har ikke sååå mye å si selvom tallene kan sette stopper i hodet =) Den andre caben min har rullet 225tusen men MYE bedre stand enn mange andre jeg har prøvd med 100tusen mindre i km stand =) ++++++ Absolutt ingen dårlig bil dette her =) Det vill neste eier merke =) Håper du er fornøyd med den du endte opp med =) Sees nok til sommeren
jonr- Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Km stand på denne har ingenting å si 60tusen av di er gått i utlandet å bilen er VELDIG godt tatt vare på =) En kamerat har en med km stand 60tusen å han sa selv at min er mye tightere i alt av drivverk osv enn hans sin Å inspeksjon 2 som skal tas på 100 er tatt på 72 tror jeg det var på denne Det som teller er vell om motorolje osv er VARM før mann gir GASS... å at mann kjører til en viss grad ordentlig KM stand på en bil har ikke sååå mye å si selvom tallene kan sette stopper i hodet =) Den andre caben min har rullet 225tusen men MYE bedre stand enn mange andre jeg har prøvd med 100tusen mindre i km stand =) ++++++ Absolutt ingen dårlig bil dette her =) Det vill neste eier merke =) Håper du er fornøyd med den du endte opp med =) Sees nok til sommeren din er meget pen da! det skal du ha. håper vi får tatt noen bilder sammen på treff utover sommeren:) og takk for det, er utrolig fornøyd. gleder meg som en unge til sommeren:D ps: ikke selg bilen din du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå