bmw530i Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Høres bra ut hos meg er det bare å få senket litt foran til sommeren for har ikke så veldig mye annet å gjøre på lærling lønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 update =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 steike å fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 steike å fint Takker =) vill egentlig senke litt mer forran, 0,5 -1cm til, det hadde vært perfekt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Fin bil! Hvordan ser interiøret ut i virkeligheten? Tenker på håndbrekket, rattet osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Fin bil! Hvordan ser interiøret ut i virkeligheten? Tenker på håndbrekket, rattet osv.. Thx; ) Det ser vell igrunn ganske likt ut som på bildet =P Det er rett og slett gult, bittelitt gulere enn det som bildet er synes jeg =P Meget...tja...hmm...Spesiellt XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Ett par bilder til jeg fant ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 fin bil du har ja men syntes den er litt mye senka bak etter min smak da, liker bedre tysker stuka dvs litt opp med ræva og ned med fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 fin bil du har ja men syntes den er litt mye senka bak etter min smak da, liker bedre tysker stuka dvs litt opp med ræva og ned med fronten Bare en måte og ordne det på... Senke mer forran =P Hadde det bare ikke vært for at det dumme justerbare settet sitter bom fast, så hadde jeg senka mer forran =P Må vell til med boschen og ordne XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Gromt med så mye senk! Felga passa bra. Har ikke vurdert sorte blink da? Siden du satser så mørkt tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 hehe liker mye senk jeg også, men desverre hater jeg fartshumpler og hull i veien også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Se der ja! Godt å se en lav E46! Det er ikke ofte. Skal følge med her! Thumbs UP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Gromt med så mye senk! Felga passa bra.Har ikke vurdert sorte blink da? Siden du satser så mørkt tenkte jeg Joda, sorte blink er vurdert.. Sorte blink Toning av ruter helt frem toning av toppen på frontrute red+black led lykter bak. Det kunne nok blitt bra, men allt koster desverre penger gitt =D Og siden jeg fortsatt er lærling har jeg ikke for mye og rutte med ;D Se der ja! Godt å se en lav E46! Det er ikke ofte.Skal følge med her! Thumbs UP!! Takker, det første jeg gjør med en bil er igrunn senk, så kommer felger etterpå.. Og så kan man bruke resterende penger på diverse andre ting ;D Nå som det justerbare settet sitter fast vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, men hjertet mitt sier at det vill ha litt mere senk forran ;D 1 - 1,5cm mer =P Mere dekkstrekk bak, og space ut felgen, vill space forran også.. Men blir for dumt med spacer forran og ikke bak... De kan jo ikke være bredere forran XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Takker, det første jeg gjør med en bil er igrunn senk, så kommer felger etterpå..Og så kan man bruke resterende penger på diverse andre ting ;D Nå som det justerbare settet sitter fast vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, men hjertet mitt sier at det vill ha litt mere senk forran ;D 1 - 1,5cm mer =P Mere dekkstrekk bak, og space ut felgen, vill space forran også.. Men blir for dumt med spacer forran og ikke bak... De kan jo ikke være bredere forran XD Enig der. Det er det viktigste for bilen, optisk sett. Ja, 1 cm lenger ned foran hadde blitt helt rått. Du må jo ikke space ut foran heller? Jeg synes det er tøft når skjermene "svelger" hjula, så lenge bilen er SAFTIG senka. Bakk derimot, der kan du gjerne space ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Takker, det første jeg gjør med en bil er igrunn senk, så kommer felger etterpå..Og så kan man bruke resterende penger på diverse andre ting ;D Nå som det justerbare settet sitter fast vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, men hjertet mitt sier at det vill ha litt mere senk forran ;D 1 - 1,5cm mer =P Mere dekkstrekk bak, og space ut felgen, vill space forran også.. Men blir for dumt med spacer forran og ikke bak... De kan jo ikke være bredere forran XD Enig der. Det er det viktigste for bilen, optisk sett. Ja, 1 cm lenger ned foran hadde blitt helt rått. Du må jo ikke space ut foran heller? Jeg synes det er tøft når skjermene "svelger" hjula, så lenge bilen er SAFTIG senka. Bakk derimot, der kan du gjerne space ut Blir nok spacere forran og bak etterhvert.. men ikke før seinere da jeg har fått tak i nye bakdekk med no strekk i.. Nå så er det bare 2-3mm klaring mellom dekk og innerkanten i hjulbuen.. Noen som har noen formeninger om det vill hjelpe MYE ved og gå fra 265/30 og til 225-235/35 ? det er 9,5" felg. forran bruker jeg 215/35 på 8,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå