brannmester Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 har en 2001-2002 mod 320 d med klimaanlegg... alt virker untatt viften, den er jo trinnløs justerbar, men ingenting skjer hverken på lav eller høy hastighet. og atpåtill står innholdslisten på sikringer på tysk. noen som kan hjelpe meg med sikringsnummer til viften, eller eventuelt en løsning? Søkte litt på forumet her, og det sto noe om en føler som lå ved midtkonsollen på høyresiden, kan det være denne? fant innholdsfortegnelsen på sikringene, og har testet alle sikringer med instrument. så da er den elimenert.. Hva kan det da være? bil uten varmeappart er jo ikke bra på vestlandet...
brannmester Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 da er problemet løst, det var viftemotstanden det var feil på... får kjøpe ny i morra... takket være dette forumet og litt søking, fant jeg det ut.. tok den ut, kakket den litt i gulvet, og da virket den litt... så problemet løst...
bad_ip Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 brannmester skrev: da er problemet løst, det var viftemotstanden det var feil på... får kjøpe ny i morra... takket være dette forumet og litt søking, fant jeg det ut.. tok den ut, kakket den litt i gulvet, og da virket den litt... så problemet løst... Hva er prisen på ny?
brannmester Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 vet ikke enda, skal sjekke litt i morra. schmiedmann selger den til ca 750 pluss frakt.. skal sjekke med bmw i morra... eventuelt andre plasser... på min touring måtte jeg ut med hanskerommet, og løsne ett lokk som lå forran motstanden, så ca 1 time totalt tenker jeg... kanskje litt lengre
bad_ip Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Okei.. lurer på om min e gåen også! Funker fett på full guffe osv, men når den står på lav så sviver den ikke helt reint for å si det sånn.
brannmester Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 etter at jeg tok ut min og kakket den litt, og koblet den til igjen, virket den iallefall, men lå å jaget på hastigheten, økte og sank... men skrudde jeg den på fullt da, så funka den... før jeg tok den ut funka den jo ikke i det heletatt... kommer tilbake med pris når bmw ringer meg tilbake
brannmester Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 760 + moms... kostet den, var visst byttet modell 2 ganger siden 2002.. så tydelig at dette er ett kjent problem
Kjennern Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Lurer på om min også er litt sånn om dagen.... Hmm. Får kanskje handle den inn å ha den liggende til det stopper helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå