Gå til innhold

Ny på forumet,Ny Bil M3 e30 Bilde update tilsalgs

Jaeger
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget pent. flott bil det der. Får bare gratulere og ønske deg velkommen i klubben en gang til. hehe... Håper å se deg på noe treff med den bilen der til sommeren;)

:D kjekt å høyre frå en som har en sjukt strøken bil sjøl,har lest tråden din sikkert ti gongar å sett på alle bilda.Wow :shock: treff må vi vel ordne vel,kult nick du har btw 8)

Takk for det. Hyggelig å høre at folk er interrisert i det man gjør med bilen. hehe. Begynne rå bli veldig fornøyd med min nå også, men komme rnok til å bli noen oppgraderinger til også før jeg er helt fornøyd. hehe. Du får være flink å oppdatere tråden din fremover med ting du gjør med bilen din så skal jeg følge godt med jeg. hehe. Ja har fått litt skryt for det nicke. hehe

Ja de skulle berre mangle,ja du bør vere fornøgd bilen din er jo heit 100 i mine auge :D ,ska oppdatere ja men har ikkje kamera for tida men kan vel altids låne me en kompis =) ja går å vudera å bestille en pakke frå koed snart igjen,go sevice der syns eg...evo bremse kanaler og diff lokket me kjøleribber,so må eg trekke opp litt på stolane er litt slitt som vanlig,kanskje mørke baklykter ka syns du? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forume og gratulerer med eit stykke tysk kunst! :) Flott bil du har fått deg.

sikkert noen som kan photoshope noen mørke baklykter til deg her så du kan se hvordan de ser du.

Takker mange hyggelige svar å få her =D

Tja viss noken kunne de so hadde de vore heilt topp, kjenne ikkje nåken enda,men for å få til de må du vell ha bilde rett bakfrå vell :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som en fin bil på bildene, 8) har du vurdert denne dtm flippen på bakvingen. og kansje en s50 b30, istedet for s14?

Ja vil ha en dtm flipp men må vel kjøpe ny vinge me skrue fester i og,dyrt... tenkte eg kunne invistere i de tilslutt når eg ha fått dei andre tinga på plass so blir det prikken over ien liksom.

Når de gjeld motoren og bilen vil eg holde den slik den er,elsker lyden i s14 mulig de blir kammer carbon plenum å autronic ++ når eg vinner i lotto :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow dette er en bil man ikke ser hver dag :P Nice :wink:

Hehe,nei muligeng ikkje...håpa på å gjere den enda beidre å modde den slik som eg likar no fram mot sommaren,å ikkje minst kjøyre litt og,men når de e sagt E46 m3 ekje kvar dag du ser det heller,ikkje her eg bur verfall utrulig smekkre biler 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow dette er en bil man ikke ser hver dag :P Nice :wink:

Hehe,nei muligeng ikkje...håpa på å gjere den enda beidre å modde den slik som eg likar no fram mot sommaren,å ikkje minst kjøyre litt og,men når de e sagt E46 m3 ekje kvar dag du ser det heller,ikkje her eg bur verfall utrulig smekkre biler 8)

hehe takk. Håper på å se den live på treff :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin og ikke minst RÅ bil! Tøft med de jägermeister-dekalene!

Håper å få se denne på treff til sommeren :)

Synes du skal gå for mørke baklykter, absolutt. Helst noen originalsota :)

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil. Såg strøken ut. Kjekt å ha noe som ingen andre har..

Om du skal ha sota baklykter så har du etter min mening bare ett valg, og det er disse:

19102d1039477961-photoshop-shaving-white-e30-m3-rearflushe30m3white.jpg

Men er temmelig sikker på at disse er vanskelig å få tak i siden de er utgått(?).

Koed feks. selger noen "Crystal smoked" eller hva de heter og de er stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...