Jaeger Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Vært i Innfjorden å handla bil?Fikk du kikka på resten av de fete Bimmerne gjengen der har? Har vel bortimot flest M3 pr innbygger der ute Japp kjøpte den av en som heiter oddbjørn,kjempe kar og handle bil med ærlig og redelig,vi var uttafor verkstedet til han med malboro m3en men vi var ikkje inn,,har lest heile rauma tråden i etterkant mange feite bmwar ja Trur du de va fett å få jomfru turen med m3 min opp trollstigen i sol å nydelig ver eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaeger Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Denne tråden har jeg ikke sett før Det var en rå tøff bil Velkommen inn i det gode lag Takker, mange rå biler her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 SInnsykt rå og strøken bil... Drømmebil det der!! Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Vært i Innfjorden å handla bil?Fikk du kikka på resten av de fete Bimmerne gjengen der har? Har vel bortimot flest M3 pr innbygger der ute Japp kjøpte den av en som heiter oddbjørn,kjempe kar og handle bil med ærlig og redelig,vi var uttafor verkstedet til han med malboro m3en men vi var ikkje inn,,har lest heile rauma tråden i etterkant mange feite bmwar ja Trur du de va fett å få jomfru turen med m3 min opp trollstigen i sol å nydelig ver eller Jeg slutta telle M3 og M5 her for lenge siden Den godt kjente Turbo-Warsteineren gikk jo her også en periode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaeger Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Prøvde å laste opp nåken bilde no men de funka ikkje??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaeger Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Før, litt prega kan man sei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaeger Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Nedslipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaeger Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 ferdig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Åååhh.. Nesten så du skulle beholdt de helt svarte. Ble uansett bra! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaeger Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 thanks... nei den sommeren her ska eg nok ha den å kjøre å kose meg,e ganske lei av å ha en feit bil som ikkje ha skilt ståande,litt irriterande når de er 30+ute ha supraen vett,men de blir meir som en bane bil og då,so e30en perfekt å ha mellom alle treffa med toyotaen når de sol å fint ute So salg e vel ganske ute lukka enda,ha også fleire som vil kjøpe den =) Skjønner godt du ikke vil selge, for denne var rett og slett snadder! Skal bli morsomt og forhåpentligvis sett denne live på noen treff! har du bilde av Supraen din og eller? Er jo ikke "så ille og se på" de heller Hehe.. Her er noken dårlige bilder =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Syyykt pent motor rom håper m3 er like strøken under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Åå, er det du som har Top Secret Supraen! Sikle bilen min det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Åå, er det du som har Top Secret Supraen! Sikle bilen min det! "Top Secret supraen" er jo ikke den som er avbildet her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Dritkul M3 du har der! Alltid stilig med DTM-replikaer. Få på hvite OZ-racing 18", bur og vinge med flap så har du stilen fullkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Åå, er det du som har Top Secret Supraen! Sikle bilen min det! "Top Secret supraen" er jo ikke den som er avbildet her da.. Den er jo bygd av Top Secret, kalles da Top Secret Supra, likens som Automote. Skjønner du mener den gulle Supraen som er den offisielle Top Secret Supraen, med denne hvite var da en demobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå