Spinx Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Håper jeg har valgt riktig tråd får dette,men kunne ikke la vær når jeg satt og så gjennom denne tråden om en E36 som får så fin behandling og fint utseende som denne. Hope you enjoy it;) http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... IC_ID=4904 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Denne synes jeg var rå, men likte ikke bensinlokket på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 rimelig perfekt 3`er ja! Likevel ett par ting å kicke på..dekoren på tanklokket, di gamle falmede frontlyktene og di rød detaljene på rattet...ellers NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Tror de fleste her inne ikke vil like det bensinlokket;) Men utrolig fin E36 ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Yes SpinX Dette var gromt arbeide uansett hva man synes om spoiler og øyenlokk, girkule osv. Han skulle uten tvil fått slippe til på coupeen min også! tanklokket=no comments. Flott jobb og nydelig bil Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 hehe... alle må jo ha noe å drive tia med, men grillen og øyelokka skulle vært annderledes syntes jeg... og noe var ltit for mye... men bilen var fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Tror de fleste her inne ikke vil like det bensinlokket;) Men utrolig fin E36 ihvertfall. Da var jeg ikke alene om den saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Nei det var du ikke. Jeg fikk helt sjokk når jeg fikk se hva han hadde gjort fordi resten av bilen var jo så fin så plutselig det der:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Nei det var du ikke. Jeg fikk helt sjokk når jeg fikk se hva han hadde gjort fordi resten av bilen var jo så fin så plutselig det der:( Enig synes den var litt sånn clean look, helt til til jeg så kvisa på bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Den typen dekor på bensinlokk er enfreie tyskere har hatt i mange, mange år. Det samme med motivlakeriengen foran motor. Gud vet hvorfor de gjør det, men de om det. Lekker bil, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Den typen dekor på bensinlokk er enfreie tyskere har hatt i mange, mange år Ja, og jeg skjønner jammen ikke hvorfor de synes det er så tøft? ..ei heller hvorfor de ALDRI blir lei det! Men men..resten av bilen veier opp for akkurat de tingene, så da går det vel greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Sinnsykt strøken bil ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Mer strøken enn de fleste ja Hjulbuene bak var helt perfekt! Men farga var ikke pen, og de "detaljene" i lakken helt grotesk.. Men jeg ville ikke takket nei til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Strøken! digger de BBS LM felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Strøken! digger de BBS LM felgene! Ja, de LM felgene er en klasse for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå