Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

rimelig perfekt 3`er ja!

Likevel ett par ting å kicke på..dekoren på tanklokket, di gamle falmede frontlyktene og di rød detaljene på rattet...ellers NAM!

Skrevet

Yes SpinX Dette var gromt arbeide uansett hva man synes om spoiler og øyenlokk, girkule osv. Han skulle uten tvil fått slippe til på coupeen min også! tanklokket=no comments.

Flott jobb og nydelig bil

Pedro

Skrevet

Nei det var du ikke. Jeg fikk helt sjokk når jeg fikk se hva han hadde gjort fordi resten av bilen var jo så fin så plutselig det der:(

Skrevet
Nei det var du ikke. Jeg fikk helt sjokk når jeg fikk se hva han hadde gjort fordi resten av bilen var jo så fin så plutselig det der:(

Enig synes den var litt sånn clean look, helt til til jeg så kvisa på bilen :P hehe

Skrevet

Den typen dekor på bensinlokk er enfreie tyskere har hatt i mange, mange år. Det samme med motivlakeriengen foran motor. Gud vet hvorfor de gjør det, men de om det. Lekker bil, uansett :D

Skrevet
Den typen dekor på bensinlokk er enfreie tyskere har hatt i mange, mange år

Ja, og jeg skjønner jammen ikke hvorfor de synes det er så tøft? ..ei heller hvorfor de ALDRI blir lei det! :) Men men..resten av bilen veier opp for akkurat de tingene, så da går det vel greit ;)

Skrevet

Mer strøken enn de fleste ja ;)

Hjulbuene bak var helt perfekt! Men farga var ikke pen, og de "detaljene" i lakken helt grotesk..

Men jeg ville ikke takket nei til bilen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...