vetu03 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Sinnsykt rått... Noe av det sykeste ass, får frysninger på ryggen når den girer ned helt på slutten da.. loaded m3`n er jo helt sinnsykt rå, Supersprint eksos på den.. Exhaust: Supersprint lightweight racing all the way. 100% Stainless exhaust system, Oversize 2x Ø 60 mm # Manifold. (LHD) # Front pipes kit. # Replaces Kat. # Centre exhaust. 76mm LIGHTWEIGHT RACING EXHAUST # LIGHTWEIGHT RACING EXHAUST Rear exhaust OO 80 R. + OO 80 L Rå den Gruppe M eksosen også... Ingen tvil om det, men 2 helt forskjellige lyder.
Alex88 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Sinnsykt rått... Noe av det sykeste ass, får frysninger på ryggen når den girer ned helt på slutten da.. loaded m3`n er jo helt sinnsykt rå, Supersprint eksos på den.. Exhaust: Supersprint lightweight racing all the way. 100% Stainless exhaust system, Oversize 2x Ø 60 mm # Manifold. (LHD) # Front pipes kit. # Replaces Kat. # Centre exhaust. 76mm LIGHTWEIGHT RACING EXHAUST # LIGHTWEIGHT RACING EXHAUST Rear exhaust OO 80 R. + OO 80 L Rå den Gruppe M eksosen også... Ingen tvil om det, men 2 helt forskjellige lyder. Det er ikke rart at du vil ha Supersprint hehe
vetu03 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Sinnsykt rått... Noe av det sykeste ass, får frysninger på ryggen når den girer ned helt på slutten da.. loaded m3`n er jo helt sinnsykt rå, Supersprint eksos på den.. Exhaust: Supersprint lightweight racing all the way. 100% Stainless exhaust system, Oversize 2x Ø 60 mm # Manifold. (LHD) # Front pipes kit. # Replaces Kat. # Centre exhaust. 76mm LIGHTWEIGHT RACING EXHAUST # LIGHTWEIGHT RACING EXHAUST Rear exhaust OO 80 R. + OO 80 L Rå den Gruppe M eksosen også... Ingen tvil om det, men 2 helt forskjellige lyder. Det er ikke rart at du vil ha Supersprint hehe Heheh Hvertfall syyk lyd i den her... Men kan bli for mye, men blir vel litt annerledes på litt mer normale biler enn den her med kompressor og alt:p Men fin lyd i supersprint.
M3 Yngve Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Helt enig at den er for høy, den gode gamle lyden fra E36 og E34 M, er mye grommere. Jeg skal lage nytt eksos annlegg på min bil nå snart. For håpe jeg får til grom lyd da. Mye ligger i at grenrøra på E46 M3 er mye kraftigere enn M3 E36 og M5 E34. Og at S54 motorene produserer mye mere luft enn S50iene. Har planer om å lage singel rør etter grenrøra i 3" med varme bandasje, for å få vekk det "flærret" som jeg syns jeg hadde i 08.
boost Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 ligner på lyden i min M3:) eg har Gruppe M oxo:) porr lyd
LianLi Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Var rå den m5 Touring videoen ja, digg lyd Dette klippet med top gear som tester m3 csl er veldig bra synes jeg, hører lyden veldig godt til tider, og den er noe av det beste jeg har hørt fra en motor noen gang. http://www.youtube.com/watch?v=VGojk6cuHcc
vetu03 Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Helt enig at den er for høy, den gode gamle lyden fra E36 og E34 M, er mye grommere. Jeg skal lage nytt eksos annlegg på min bil nå snart. For håpe jeg får til grom lyd da. Mye ligger i at grenrøra på E46 M3 er mye kraftigere enn M3 E36 og M5 E34. Og at S54 motorene produserer mye mere luft enn S50iene. Har planer om å lage singel rør etter grenrøra i 3" med varme bandasje, for å få vekk det "flærret" som jeg syns jeg hadde i 08. Sånn som dette da kanskje?
M3 Yngve Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Det så jo meget fint ut, hvordan bil skal du ha det på? Jeg tror det blir en potte under bilen, som går fra 2 til 1, og en stor potte bak, mulig jeg lager to som deg. Med kompressor, så blir det mye støy. Må under 100 db på 4500rpm.
Alex88 Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 ligner på lyden i min M3:) eg har Gruppe M oxo:) porr lyd Var ikke du som hadde solgt gruppe m potta?
boost Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 ligner på lyden i min M3:) eg har Gruppe M oxo:) porr lyd Var ikke du som hadde solgt gruppe m potta? jo er solgt men ikkje henta:) hehe har kjøpt ny no..
Henrik K Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Når vi snakker om lyd... Her er et par filmsnutter med E60 M5 (litt modifiserte) med skikkelig grom lyd! For dere som synes denne første er litt langtekkelig - spol frem til ca 3:07 og vreng opp lyden! Mamma mia... http://www.dpccars.com/car-videos-08/07-05-08page-725HP-ASR-Tuned-BMW-M5.htm Her er en annen med heftig lyd (spol frem til filmingen av passering på langstrekket) http://www.dpccars.com/car-videos/02-19-07page-BMW-E60-M5-with-ONEandONLY-Exhaust-system.htm
Alex88 Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 ligner på lyden i min M3:) eg har Gruppe M oxo:) porr lyd Var ikke du som hadde solgt gruppe m potta? jo er solgt men ikkje henta:) hehe har kjøpt ny no.. hehe, solgt et gruppe m og kjøpt et nytt et ? Vurderte din gruppe m potte, men tror går for Supersprint Race
vetu03 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Det så jo meget fint ut, hvordan bil skal du ha det på? Jeg tror det blir en potte under bilen, som går fra 2 til 1, og en stor potte bak, mulig jeg lager to som deg. Med kompressor, så blir det mye støy. Må under 100 db på 4500rpm. Er ikke min eksos det der... Det sitter forøvrig på en E46 M3 Turbo Kompressor... Er Styling Kompaniet i sverige som har bilen og som har laget det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå