kimher Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Hvordan får jeg av dørtrekket på førersiden på en bmw e46?? Har bare funnet 4 skruer, en ved håntakket og 3 under armlene.. Håper på noen kjappe svar Mvh kim
kimher Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 nei er den list bare og vippe av?? noen flere? ekke noe farlig og ta av dette med tanke på airbagen??
-Roger- Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Den listen vipper du bare av ja... Er vel ikke flere skruer da nei (Mener jeg) Men det er en skrue som er lengre enn de andre. Den må i riktig plass etterpå. Hvis du skrur den i feil hull kan airbagen blåse!!!
kimher Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 også til et annet spørsmål mens jeg er i gang:) har ikke mere strøm igjen på batteriet på nøkkelen. er det noe hvem som helst kan bytte batteri på eller? pratet med en sånn som driver med alt mulig småting,og han ville ikke bytte batteri på den pga han trodde kanskje det satt noe styringsgreier i nøkkelen så du ikke fikk starta bilen igjen etterpå hvis han bytta det,så han råda meg til og gå til bmw.Stemmer dette eller??
-Roger- Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 også til et annet spørsmål mens jeg er i gang:) har ikke mere strøm igjen på batteriet på nøkkelen. er det noe hvem som helst kan bytte batteri på eller? pratet med en sånn som driver med alt mulig småting,og han ville ikke bytte batteri på den pga han trodde kanskje det satt noe styringsgreier i nøkkelen så du ikke fikk starta bilen igjen etterpå hvis han bytta det,så han råda meg til og gå til bmw.Stemmer dette eller?? Hvilken modell er bilen din?
D.Toft Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 1. Noen få retningslinjer:1. Fornuftige trådnavn/overskrifter - Forsøk å skrive fornuftige og fortellende overskrifter på tråder dere lager! Hjelp!! eller lignende sier ingenting om hva du vil ha hjelp med. Det gjør at mange unødig må klikke seg inn på tråden din, samt at det ikke er sikkert at de som faktisk kan hjelpe deg sjekker den. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547
-Roger- Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Da har du vel helst den nøkkelen med farge på bmw rondellen? Den må kjøpes ny når batteriet er gåent. Den nøkkelen har et oppladbart batteri som lades når nøkkelen står i tenningen. Ikke utskiftbart. Hvis du derimot har den andre nøkkelen er det bare å bytte batteri. Enkel sak, gjøres lett selv!
Lars89 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Trenger ikke bare å kode nøkkelen da? ":3tkmabji]Det kan kanskje være at nøkkelen må "kodes" på nytt?-Sett nøkkel i tenninga og vri om til radioen skrur seg på. (1 skritt blir vel det) -Skru av tenning igjen -Ta ut nøkkel -Hold inne "låseoppknappen" på nøkkelen og trykk 3 ganger på låseknappen. Slipp begge knappene samtidig. -Bilen skal nå kvittere ved å låse, og låse opp igjen. (-nøkkel nr. 2, gjenta punktet over rett etter en har tatt nøkkel nr.1. -Bilen skal nå kvittere ved å låse, og låse opp igjen.) Dørene må være lukket mens dette gjøres. (Gjør dette med vinduet oppe tilfelle det skjærer seg ) Da skal nøkkelen være reprogrammert, og alt skal være bra. Om man ikke tar nøkkel 1 og 2 samtidig, vil ikke nøkkel 2 fungere senere, da de vil ha forskjellig kode.
kimher Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 nei det funka ikke.. Noen som vet pris på ny sånn nøkkel eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå