Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en E32 750 evt Lang version. Interiøret bør være i ganske god stand og i skinn. Bilen generelt bør være ganske strøken, da jeg trenger den til å kjøre, ikke for å skru. Styling eller orginalitet spiller ingen rolle. Er ikke interisert i biler som er importert og står igjen med en haug av avgifter. Andre 7-serier kan også være av interesse. E38 til ikke så langt over 100 tusen høres ikke så dumt ut. Tips meg om du har en du vurderer solgt/vet om andre.

Skrevet

Nå titter jeg jo på finn.no g autodb selv og, men takk for tipsene uansett. Er jo mange fine biler, men har ikke budsjett på langt over 100 tusen. Gief more tips :D

Skrevet
Nå titter jeg jo på finn.no g autodb selv og, men takk for tipsene uansett. Er jo mange fine biler, men har ikke budsjett på langt over 100 tusen. Gief more tips :D

Ikke budsjett for over 100?

Åssen verden lever du i?

Skrevet

Jeg lever i er verden hvor man er veldig optimistisk. Det var jo ikke mange ukene siden det gikk en E32 750 iL til rundt 50 tusen da. Det er garantert flere der ute, og vet flere som har betalt under 100 tusen for de.

Skrevet
Jeg lever i er verden hvor man er veldig optimistisk. Det var jo ikke mange ukene siden det gikk en E32 750 iL til rundt 50 tusen da. Det er garantert flere der ute, og vet flere som har betalt under 100 tusen for de.

Du kan trygt stryke E38 da og gå for E32.

Skrevet

om det skal være en E38 blir det nok mer som en 735. Er usikker på hva bil det er jeg leter etter egentlig, men det er nok ganske sikkert en 7-serie. Om noen har gode tips blir jeg kjempeglad =D

Skrevet

Får ingen fin/bra E38 730 + for 100 000,-...det kan jeg nesten garantere...å at du sammenlikner E32 og E38 er i mine øyne som å sammenlikne en sprek 18 åring mot en gammel røy på 40...begge duger vel til sitt, men det er markante forskjeller :P

Skrevet

Kjenner folk som har kjøpt seg både e32 750iaL til 62.000 og e38 730ia til et par å 80tusn.. Gjeld berre å leita litt! Men akkurat 750iaL E38 e vel lite sannsynli å finna under 100..

Skrevet

Som sagt, jeg er opptimist i min egene lille verden. *kremt*

Ligger jo en 730 V8 1996 på finn.no til 115 tusen akkurat nå f.eks. Skal ikke bære umulig, men kan ta tid.. ja :P Ja, det er kjempeforskell, men man skal ikke se bort ifra at det kan poppe opp en bil til en fin pris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...