Eska Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 Hello, skjer ikke mye for tiden, venter på utvendig m-tech styling, kommer nok ikke før en god stund ut i mars/april. får se om det blir noe mer arbeid ellers! hvis noen har noen forslag eller inspill til noe som burde gjøres eller noe så takker jeg for innspill.
simen221290 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 du klarer deg jo helt fint sjøl!ka skal du med innspil fra oss når bilen din e så bra!
Eska Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Vært stille her en stund nå! Har ikke skjedd mye siden siste oppdatering, men nå har jeg endelig m-tech fangere i hus, har begynt og matte dem ned for opplakkering skal lakkeres sort som bilen med grå list nederst, er ikke helt sikker på hvilken gråfarge jeg skal ta, er enten Granitesilver 237 eller Sebringgrau 229. Felger er jeg fortsatt på jakt etter! noen som selger 17" M5 turbin felger?
Eska Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 Kjøpte m5 frontfanger, bakfanger og sideskjørt av en her på bimmers;)
Eska Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Nå blir fangerene lakkert! det blir selvfølgelig sort som bilens farge med en grå list nederst, prøvde meg litt frem med forskjellige toner, men endte opp med og velge en ganske lys en, faktisk omtrent samme farge som felgene jeg har skaffet, fått meg e34 m5 turbin felger, 17" 8 og 9. Tror jeg det var, det er 255 bak og 235 fremme. Bilder kommer! Felgene skal avbalanseres og lakkes opp! Ellers så driver jeg med siste finish innvendig, mangler m tech ratt enda... men girkule matter og pedaler er i boks!
Eska Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Nå er fangerene ferdig lakkert bestilt klips osv til sideskjørt o.l. så blir montering så fort det kommer!
pewny Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 kult prosjekt! likte vrien på anlegge ditt! kult med skateboard rommene:P
Eska Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Da har bilen nye fangere og jeg synes det var på tide med et par bilder igjen, vet at bilen ikke er nyvasket, men det kommer bedre bilder, skal bare få montert sideskjørtene, har bestilt klips;) Bilde av bakfangeren: Du ser også på dette bilde nye felgene jeg har fått meg, disse vil jeg ta bedre bilder av neste photosession Nye fremfangeren: Så trenger jeg litt meninger når det gjelder lyktesenkere! her er to bilder, et med og et uten lyktesenkere. Med: Uten: Noen meninger?
benny Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 såg veldig bra ut dette . jeg liker e34 med lyktespoilere best, men det er det jo delte meninger om . hvor fikk du tak i stylinga og hva måtte du ut med?
SondreLM Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Ingen tvil! Uten lyktesenkere. Hvis ikke ser den såå... sliten ut
Eska Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 såg veldig bra ut dette . jeg liker e34 med lyktespoilere best, men det er det jo delte meninger om . hvor fikk du tak i stylinga og hva måtte du ut med? Kjøpte stylingen av en her på bimmers, ga 6000,- for hele settet. Skryt til selgeren, var en seriøs og oppriktig person (kbteknik). Klips osv til sideskjørt har jeg bestilt, kommer vel på noen hundre i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå