Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hello, skjer ikke mye for tiden, venter på utvendig m-tech styling, kommer nok ikke før en god stund ut i mars/april. får se om det blir noe mer arbeid ellers! :wink: hvis noen har noen forslag eller inspill til noe som burde gjøres eller noe så takker jeg for innspill. :D

• 1 month later...
Skrevet

Vært stille her en stund nå!

Har ikke skjedd mye siden siste oppdatering, men nå har jeg endelig m-tech fangere i hus, har begynt og matte dem ned for opplakkering :D skal lakkeres sort som bilen med grå list nederst, er ikke helt sikker på hvilken gråfarge jeg skal ta, er enten Granitesilver 237 eller Sebringgrau 229. Felger er jeg fortsatt på jakt etter! noen som selger 17" M5 turbin felger?

• 4 weeks later...
Skrevet

Nå blir fangerene lakkert! det blir selvfølgelig sort som bilens farge med en grå list nederst, prøvde meg litt frem med forskjellige toner, men endte opp med og velge en ganske lys en, faktisk omtrent samme farge som felgene jeg har skaffet, fått meg e34 m5 turbin felger, 17" 8 og 9. Tror jeg det var, det er 255 bak og 235 fremme. Bilder kommer! Felgene skal avbalanseres og lakkes opp! :wink: Ellers så driver jeg med siste finish innvendig, mangler m tech ratt enda... men girkule matter og pedaler er i boks!

Skrevet

Da har bilen nye fangere og jeg synes det var på tide med et par bilder igjen, vet at bilen ikke er nyvasket, men det kommer bedre bilder, skal bare få montert sideskjørtene, har bestilt klips;)

Bilde av bakfangeren:

cab29ok0r9aiwcyk26ig.jpg

Du ser også på dette bilde nye felgene jeg har fått meg, disse vil jeg ta bedre bilder av neste photosession

Nye fremfangeren:

ikcnssi5ysdn6zyogb2i.jpg

Så trenger jeg litt meninger når det gjelder lyktesenkere! her er to bilder, et med og et uten lyktesenkere.

Med:

gk6stsw2jv6lw2dbdaam.jpg

Uten:

zs9d4th99ue725gxsp4g.jpg

Noen meninger? :lol::lol:

Skrevet

såg veldig bra ut dette :) . jeg liker e34 med lyktespoilere best, men det er det jo delte meninger om :wink: . hvor fikk du tak i stylinga og hva måtte du ut med?

Skrevet
såg veldig bra ut dette :) . jeg liker e34 med lyktespoilere best, men det er det jo delte meninger om :wink: . hvor fikk du tak i stylinga og hva måtte du ut med?

Kjøpte stylingen av en her på bimmers, ga 6000,- for hele settet. Skryt til selgeren, var en seriøs og oppriktig person (kbteknik). Klips osv til sideskjørt har jeg bestilt, kommer vel på noen hundre i tillegg. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...