Larsegutt Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Satse på den er bedre enn siste... http://www.worldcarfans.com/9090115.031 ... r-released
axor Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 får håpe den var bedre enn de 2 siste... så ikke så dårlig ut på traileren da:)
Larsinnj Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Håper den blir bra. Bra at de bruker samme spillerne som i 1'ern
GiljeN Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 haha siste senen der var forbanna "bra" GiljeN
KeRu (Joavg) Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Jeg må si at jeg syntes alle 3 filmene er helt sinnsjuuuke bra!! Elsker alle 3! :D Har trua på 4`ern, men håper de fortsatt har drifting, råe bilscener og mye motor-detaljer (my prat om trimming..) men bare Skyline er med, så er jeg frelst... har vært skyline frelst siden jeg var liten gutt og sjølen prata om den som en Gud
mAZE Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 At de alltid på skvise ut det aller siste av hver eneste film.. Holder liksom aldri med en 1'er. Nei da, må lage ett par tre til.. Får håpe denne blir bedre enn de siste, for de var rett og slett dritt.
GiljeN Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 mye av den "trimme" pratinga er jo vass da..går i forkromma å direkte nos i alle 4 hjula å super effektanlegg me 3stk motorer i..går mye i det samme som pimp my ride men er skam tøffe filmer da:) giljeN
Larsegutt Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 mye av den "trimme" pratinga er jo vass da..går i forkromma å direkte nos i alle 4 hjula å super effektanlegg me 3stk motorer i..går mye i det samme som pimp my ride men er skam tøffe filmer da:)giljeN Ja sant det...hehe ''speed 2'' er topp 10 der! visst en har LITT peiling om hva som foregår ombord i en båt har du mest lyst og knuse både TV og film av frustrasjon...
lloydsb Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 bra filmer.. jevla low den trailern. På slutten spess! haha
Hansh Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Synes nå dette ser ut som den reelle 2'eren (en faktisk fortsettelse med samme skuespillere), selv om det har kommet flere filmer under samme navn. Er vel derfor de ikke snakket noe om nr. i rekken i reklamen. Er lov å håpe på da at mens de to forrige filmene bare var 2 filmer under The Fast and the Furious- navnet for å tjene penger uten noen egentlig kobling annet enn biler, så blir dette noe som faktisk er verdt å ta turen på kino for å se (hvis man likte den første da)!
Chris_ Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Denne skal så absolutt sees, ja! Syns alle filmene har vært greie. Den første klart best. Men jeg tror denne kan bli veldig bra også.. Endelig den gode gamle gjengen tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå