Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen,

jeg er fortsatt nybakt BMW-eier (2006-modell E87) og lurer på hvor i Oslo-området jeg bør få utført framtidige servicer.

Av merkeverksteder (velger nok dette, siden det er en såpass ny bil) står det vel mellom Stenshagen (Skøyen) og Bavaria (Økern).

Er det noen som har synspunkter på hvor jeg kan forvente best og hyggeligst service?

Lurer også på om noen her inne har erfaringer fra Bilia/Tronrud bil i Fredrikstad, som også kan være en mulighet (pga. hytte i distriktet..).

Skrevet

Kan ikke uttale meg om stenshagen på skyøen, men på Lillstrøm er de i allefall meget service innstillte.. men igjen det er bare kansje jeg som synes det etter for mange år inn og ut dørene hos møller ;)

Skrevet

Bilen min har stått hos Bavaria(Økern) i Jula grunnet turboras..

Jeg var særdeles fornøyd med servicen der. Veldig hyggelig folk. Kan absolutt anbefales.

Kan desverre ikke uttale meg om de andre.

Skrevet

Autozentrum er flinke dem, men du betaler dyrt for servicen der. Så skulle bare mangle du blir fornøyd til den prisen.

Stenshagen i Lillestrøm er flinke også. Har ikke annet en god erfaring fra begge de 2, men som sagt. Du betaler gode penger for å få service der.

Skrevet

Bavaria på Økern, utrolig bra service, fekk kamaksel sensor havari i sommer, påvei heim fra gatebil på en søndag. Bavaria fikset bilen til meg first thing in the morning:D 08:15 ringte telefonen min mandags morgen bilen er fiksa kom og hent :wink:

Skrevet

Jeg har endt opp med å bruke Furubakken i Bærum til alle "merkejobber" på min BMW. Raskere å få time, billigere og aldri hatt noe utsette på dem. Var iofs fornøyd med Autozentrum også, men de har vist seg å være en del dyrere, og så er parkering der et lite h...

Skrevet

Dette er nok litt OT, men jeg pleier og reise til Bavaria på Gardermoen, der er det i allefall kjempe service! uansett om bilen din er 15 år gammel eller 2 mnd, så virker det som de alltid har tid:) ikke så Gæren pris heller. men betaler Gjerne litt ekstra for og føle meg velkommen og vite att bilen blir skrudd på av noen som kan bmw, i stedet for mange av disse andre kjede verkstedene ..

Skrevet

Bavaria på økern får jeg alltid god service, så benytter dem hver gang. God Service følger alltid på kjøpet. Blant annet fikk jeg redusert service kostnadene litt pga. at de ikke kunne gi tilbake veksel da jeg betalte kontant :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...