|Ole| Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Her er ein av mine favoritter, historia til Fredric Aasbø mot Abu Dhabi og Need For Speed teamet. "Frysninga" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Herregud hvor mange ganger jeg så denne filmen når jeg var liten.. Tror jeg nesten så den hver dag i mange år.. http://www.youtube.com/watch?v=mAPRrdgY ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Sikkert Repost, men uansett. SKRU OPP LYDEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Da er http://www.facebook.com/PetrolheadMedia ( Petrolhead media ) klar med ny film Vinner av burne konkurransen SFJ Gatebil Sommartreff 2011!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Sikkert Repost, men uansett. SKRU OPP LYDEN!!!! Er ikke mye som slår 6'er med turbo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Legendarisk Volvo 740 turbodiesel fra Finland, avslutningen på youtube-hiten Dårlig respons i diesel sa du?! Også et par andre anleggsmaskiner i bilformat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 sikkert repost x1000 men fyfaaaan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 sikkert repost x1000 men fyfaaaan "Värma lite!" Riktig stuk, ser sleten ut og går som et helvete. Synes denne er ålreit også, siste klippet viser greit forskjell før og etter trimming: Må innrømme at hjertet mitt fortsatt blir varmt av en god gammel audi-femmer også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Her gutta, her er 2JZ volvoen uten musikk Kunn i intro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Liker stilen på den volvoen, kult med hvite skilter også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Legendarisk Volvo 740 turbodiesel fra Finland, avslutningen på youtube-hiten Dårlig respons i diesel sa du?! Også et par andre anleggsmaskiner i bilformat: Enda en som går godt! http://www.garaget.org/video/120108 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Bilen til ein kompiss av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Svarte helvete!!! Skru opp lyden og hør s50'en synge ut sine fineste akkorder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Åh, fy som den låter fint den sekseren der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Åh, fy som den låter fint den sekseren der Ikke dumt med sekser i gammel 242. Ler like jævlig hver gang jeg ser denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå