Torek Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Njaa..tviler nok på at bilen blir med nedover Blir vel enten salg eller at den får stå pent i garasjen her på østlandet tror jeg. 18" er perfekt på E36, og ja- Alpina er goodie felger, spes på de litt eldre bilene. Yes, du får møte opp på treff! Moro det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 LM-kopiene kommer til å sitte som et skudd på caben! Meget klokt valg og jeg satser på at vi får se bilder på bil så snart det lar seg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 LM-kopiene kommer til å sitte som et skudd på caben! Meget klokt valg og jeg satser på at vi får se bilder på bil så snart det lar seg gjøre? Ja håper de blir bra på bilen, Fikk også bestilt BBS senter, slik at det ser litt mer originalt ut! Nå har jeg dessverre en dårlig uke foran meg med cellegift , så blir det ikke henting av felgene før etter helgen. Er mye spying inne i bildet før den tid, men ,men. Lover bilder i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Håper det går bra med deg og at det ikke blir alvorlig Trond!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Takk for det Hylle! Går bra dette. Er vanlig prosedyre nå vet du hehe! Regner med at jeg har roen på det nå. Har jo holdt på med dette i snart 2år nå, så det er ikke noe nytt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Lykke til Trond . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Huff da, håper det går bra Trond Over til bilen, så er det jo dømt til å bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Her kommer et par bilder etter jeg var hjemme hos faderen en tur. Noen bilder av fangeren og noen dårlige av 850ien i garasjen. Har også handlet inn windshot til bilen, så nå blir langturene en glede Den 850'en var nydelig! Rette fargen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Fy faen windshot e NICE! jeg pleide å si det var for pyser, men god damn så gudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 hva er windshot? o_O) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Da er jeg såvidt tilbake igjen! Takk for alle tilbakemeldinger Ja er faderens lille gull 850ien hehe! Lagunegrønn er en vannvittig fin farge på disse bilene synes iallefall jeg. Windshot er en vegg du monterer bak forstolene slik at du ikke merker vinden når du gir på litt med taket nede Nå blir det henting av felger og litt annet snacks på mandag hvis formen holder seg, og så blir det bestilt nye fangere i KROM!! Da blir bilen slik den skulle vært da den rullet ut fra fabrikken med litt ekstra senk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Godt du e bedre Trond =) Ser ut til å bli bra den bilen din . Nå mangler vi bare 10 grader og regn så vi kan få arbeidet litt i garasjen . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Dette blir bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Ja nå Petter kan vi snart begynne å kose oss i garasjen igjen Har handlet MYE i den siste tiden, siden jeg ikke kunne jobbe noe særlig. Bilen skulle vært til lakkering forrige helg, men snøen satte en stopper for det igjen. Legger om til vinterdekk nå, slik at jeg får den ut til hallen. Blir litt tilpassing av deler og prøving av full styling fø jeg begynner lakkeringen. Må også kjøpe mange nye deler til m-techskjørta. Pengene ruller ut nå. hehe! Gi beskjed hvis du trenger noe Petter. Er sikkert endel deler du kan bruke kan jeg tenke meg. Kan ta med meg m3 skjørtene jeg hadde på, så kan du prøve de. Ingen hast altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 ja det er supert om jeg kunne fått prøvd sideskjørtene . Ja jeg ser jo at du har handlet litt =) Selv har jeg montert shortshift , fått i teppet og holder på med setene . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå