Martin-D Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Da blir det henting av de nye felgene imorgen. Bilder bli lagt ut når de er ankommet huset Så lurer jeg på å kjøpe helt nytt skinninteriør fra Usa. Dette må selvfølgelig monteres av en møbelsnekker eller noe. Er det noen som vet hvor mye det koster å montere dette? Legger ved et bilde av ferdig trekkte stoler med det settet som jeg skal ha. Blir selvfølgelig foran og bak. Sinnsvakt fine seter! Hvor fant du link til trekk? evt sjekk her og, ganske grei pris for alt (monterer selv) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E30- ... 335wt_1165 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Står det noe om montering av disse? Jeg bytta skinn fra manuelle stoler til elektriske sportstoler i 740'en min, ble greit sliten i hendene og sår i fingertuppene av å dra skinnet på taggene, men vet ikke helt hvordan disse monteres, men det bør vel gå bra?!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Martin: Ja det var der jeg fant de. Må plusse på 140 dollar i frakt da. Vet ikke hvordan de monteres, men har skrevet en mail til selger. Mulig det kan være likt det du sier der hylle. Var ute å så på det ferdig lakkerte stylingen idag og jeg må bare si at det så strøkent ut. Lakkereren har gjort et fantastisk grunnarbeid på fangerene med x antall lag med lakk på fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 http://cgi.ebay.de/LEDERAUSSTATTUNG-SIT ... 4a9e9e5493 De har litt her og Trond . Fordelen med å kjøpe fra Tyskland er stor . Jeg hjelper deg med å få det hjem . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 http://cgi.ebay.de/LEDERAUSSTATTUNG-SITZBEZUGE-BMW-3er-e30-Cabriolet-Sport_W0QQitemZ320488756371QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item4a9e9e5493De har litt her og Trond . Fordelen med å kjøpe fra Tyskland er stor . Jeg hjelper deg med å få det hjem . Petter Hm!! Interresant! Vi kan jo tales om dette imorgen. Håper å få bilen i tre-firetiden. Må bare få takke deg Petter for mye hjelp. Hvis du vil ha sideskjørta, så skal d få de. Alle skal vite at det er utrolig mye flotte folk her inne på forumet, både når det gjelder hjelp til frakting av ting, til hjelp med motorproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 gleder meg til å se hvor fin bilen din er blitt . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Jaja da snakket jeg akkurat med lakkereren! Bilen blir ikke ferdig før over helgen da han manglet noen kontakter til blink- og kurve/tåkelys Da blir det ikke noen nye bilder før i midten av neste uke, da jeg skal ha en liten operasjon på mandag. Det var liksom høydepunktet i helgen det! Tar meg et par øl og trøster meg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Jamen da har du jo et høydepunkt til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Hehe! Ja det er sant det Gisle Alltid dumt når du får beskjed om at bilen er ferdig til den tiden og du får en telefon at det ikke skjer. Jaja får bare smøre meg med tålmodighet. Blir et problem igjen nå som snøen er tilbake igjen. Bilen står jo på sommerdekk, så det kan bli spennende å se når snøen forsvinner. Med min flaks blir det nok en måned til Nå må jeg begynne å faste og gjøre meg klar til operasjonen imorgen. Kan ikke si at jeg gleder meg til å skifte et rør inn til nyra Får drøgge meg ned litt hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Ja det er sant, jeg har lært meg når noen sier en dag, så beregner jeg alltid en stund ekstra før det skal være klart ^^ Er det da jeg ikke skal si at jeg gleder meg noe jævlig til goe middag? Nei, du får ha lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Jeg og gleder meg til å se bilen nå Blir nåkk bra dette Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Er det setetrekk som erstatter det originale trekket, eller monteres det på utsiden? Gleder meg også til å se bilen ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Kan eg spør hvor du får lakkert ting egentlig? Gleder meg til bilder! Lykke til med operasjon også forresten, du får lage deg en skikkelig middag når den er overstått heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Hørtes ikke morsomt ut, nei. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Jo takk alle sammen. Operasjonen er overstått og den gikk bra. Nå er det bare å tisse piggtråd noen dager, så er det over. Skal hente bilen imorgen og da blir det nok noen bilder tenker jeg. Når det gjelder hvor jeg lakkerer, er det en kjenning av broderen til fruen. Har nå lakkert opp både touringen og caben og jeg er veldig fornøyd iallefall. Gleder meg til å hente bilen imorgen. Har ventet lenge nå, over en uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå