Gå til innhold

E30 M-tech1 Cab, E36 M-tech touring

Anbefalte innlegg

Da blir det henting av de nye felgene imorgen. Bilder bli lagt ut når de er ankommet huset :D

Så lurer jeg på å kjøpe helt nytt skinninteriør fra Usa. Dette må selvfølgelig monteres av en møbelsnekker eller noe.

Er det noen som vet hvor mye det koster å montere dette?

Legger ved et bilde av ferdig trekkte stoler med det settet som jeg skal ha. Blir selvfølgelig foran og bak. :wink:

kt8m1aw8htaaibifbu4f.jpg

Sinnsvakt fine seter! Hvor fant du link til trekk?

evt sjekk her og, ganske grei pris for alt (monterer selv)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E30- ... 335wt_1165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står det noe om montering av disse?

Jeg bytta skinn fra manuelle stoler til elektriske sportstoler i 740'en min, ble greit sliten i hendene og sår i fingertuppene av å dra skinnet på taggene, men vet ikke helt hvordan disse monteres, men det bør vel gå bra?!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin: Ja det var der jeg fant de. Må plusse på 140 dollar i frakt da.

Vet ikke hvordan de monteres, men har skrevet en mail til selger. Mulig det kan være likt det du sier der hylle.

Var ute å så på det ferdig lakkerte stylingen idag og jeg må bare si at det så strøkent ut.

Lakkereren har gjort et fantastisk grunnarbeid på fangerene med x antall lag med lakk på fra før av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://cgi.ebay.de/LEDERAUSSTATTUNG-SITZBEZUGE-BMW-3er-e30-Cabriolet-Sport_W0QQitemZ320488756371QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item4a9e9e5493

De har litt her og Trond . Fordelen med å kjøpe fra Tyskland er stor . Jeg hjelper deg med å få det hjem .

Petter

Hm!! Interresant! Vi kan jo tales om dette imorgen. Håper å få bilen i tre-firetiden. Må bare få takke deg Petter for mye hjelp. Hvis du vil ha sideskjørta, så skal d få de. :wink:

Alle skal vite at det er utrolig mye flotte folk her inne på forumet, både når det gjelder hjelp til frakting av ting, til hjelp med motorproblemer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja da snakket jeg akkurat med lakkereren! Bilen blir ikke ferdig før over helgen da han manglet noen kontakter til blink- og kurve/tåkelys :(

Da blir det ikke noen nye bilder før i midten av neste uke, da jeg skal ha en liten operasjon på mandag. Det var liksom høydepunktet i helgen det!

Tar meg et par øl og trøster meg med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Ja det er sant det Gisle :D Alltid dumt når du får beskjed om at bilen er ferdig til den tiden og du får en telefon at det ikke skjer.

Jaja får bare smøre meg med tålmodighet.

Blir et problem igjen nå som snøen er tilbake igjen. Bilen står jo på sommerdekk, så det kan bli spennende å se når snøen forsvinner.

Med min flaks blir det nok en måned til :lol:

Nå må jeg begynne å faste og gjøre meg klar til operasjonen imorgen. Kan ikke si at jeg gleder meg til å skifte et rør inn til nyra :(

Får drøgge meg ned litt hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant, jeg har lært meg når noen sier en dag, så beregner jeg alltid en stund ekstra før det skal være klart ^^

Er det da jeg ikke skal si at jeg gleder meg noe jævlig til goe middag?

Nei, du får ha lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk alle sammen. Operasjonen er overstått og den gikk bra. Nå er det bare å tisse piggtråd noen dager, så er det over. :D

Skal hente bilen imorgen og da blir det nok noen bilder tenker jeg.

Når det gjelder hvor jeg lakkerer, er det en kjenning av broderen til fruen. Har nå lakkert opp både touringen og caben og jeg er veldig fornøyd iallefall.

Gleder meg til å hente bilen imorgen. Har ventet lenge nå, over en uke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...