pettmon Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Trond . Jeg har bestilt ny plastrute til bakvinduet , det går vel ca 14 dager før den kommer . Jeg bestilte smoke som er litt farget . Så om du har lyst på , er det bare å gi beskjed . Eneste er at vi må sy selv ?? ( eg kan vel ikkje sy ) Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Kan det stemma at det var deg eller din madam som jeg så på prix igår Var vertfall en deilig (nyvaska?) e36 stasjonsvogn med nummer PC9***** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Kan det stemma at det var deg eller din madam som jeg så på prix igår Var vertfall en deilig (nyvaska?) e36 stasjonsvogn med nummer PC9***** Er nok meg du så da ja! Hadde akkurat hatt en vaskerunde da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Trond . Jeg har bestilt ny plastrute til bakvinduet , det går vel ca 14 dager før den kommer .Jeg bestilte smoke som er litt farget . Så om du har lyst på , er det bare å gi beskjed . Eneste er at vi må sy selv ?? ( eg kan vel ikkje sy ) Petter Haha! Klart me kan sy Petter! Nei me kan ikkje det . Skal sjekke opp om båtskredderen nede på Hundvåg kan ha tid. Jeg har brukt de til endel sying av puter i Dracoen. Gjorde en god jobb de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 ''Seilskredderen'' på roaldsøy og kan kansje være et alternativ? har hørt mye positivt om dem og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Ja der sier du noe! Må bare kontakte de vi kan. er travelt nå foran båtsesongen vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 hehe, jeg har alt min egen lille micro fun på sjøen eg så, snart e det bare tut og kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Skjedd noe her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Kossen går det me ann??? håpe alt e godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Siden Trond har vært litt slapp med å update, så hiver jeg inn noen bilder fra idag Uredigerte, men håper det går fint å si viss jeg skal slette Edit: fra treffet idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Den caben din er bare helt nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Takk for bildene e46 320Ci! Kjekt å snakke med både deg og hylle her inne. Må bare forklare eksosstussene litt. Brakk et feste på den ene siden og det er derfor det henger en anelse skjevt hehe! Lakk på venstre fremskjerm blir gjort på ny, da de ikke har truffet helt med fargen. Takk for fin tilbakemelding på bilen og takk for et flott treff i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 hehe, det va jo isje någe, eg e isje den beste fotografen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Kossen går d me bilene sjef?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Jeg ser nå Dama hans å e36'n triller rundt her, men har ikke sett caben på lenge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå