Trond e30 cab Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Bor på Austbø, bor du og her ude på øyå? Hehe! Kjekt her nå som vi har fått forkjørsvei på Hundvåg. Skal se hva jeg får tid til fremover.Caben må få seg en skikkelige rens før det blir noen bilder tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 aha! Jepp, på Ulsnes hehehe, ja! Men skal innrømme jeg har stoppet på gammel vane en gang og to ^^ Vårrens er jo rett rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ok Ikke langt ifra meg det. Mange kamikazesjåfører som kjører ut uten å se seg om enda da. Går nok en stund før alle i det hele tatt ser at nye skilt er satt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Noen som har noen gode felgtips til e36 touring her inne? Står 18" Momo Quaser 2 på nå, men blir ikke helt klok på det valget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Disse var i grunn skamfeite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Da gadd jeg endelig å legge ut noen bilder av E30en i vinterdrakt med lue og alt Vinteren har ikke vært snill med caben, har kommet noen små flekker lakkrust i nederst i hjulbuen bak. Av alle ting har lyktesenkeren løsnet hm! Jaja får fikse det imorgen. Her er iallefall, og ikke noe mobbing av de nydelige vinterfelgene hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Ser bra ut Trond! Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Jo takk. Glemte å skrive det at det sår på 40/40 senk nå. Greit å ha i vinterhalvåret. Skifter til 60/40 så snart sommerfelgene er på. Litt jobb er det, men slipper iallefall å knuse fangeren til alle tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Heisann Trond Ser bra ut bilparken din ja. Er den ikke merkelig lav bak den cab`en din? Er det virkelig kun 40mm senking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Hello Eivind Jo den er sykt lav bak. Kjøpte senkesett nettopp hos Gs`en. Sa jeg skulle ha 60/40 men, men. Har alltid vært sykt lav denne bilen. Hm? Ikke vet jeg. hehe. Ser mye bedre ut med 17 tommerene på da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Så bra ut det da:) Vert på lundsvågen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 hello Gislius. Ja måtte ha meg en tur ut etter vask av bilen. Må kjøre den litt tørr etter å ha gått berserk med høytrykksvasken rundt rutene. Lærer aldri at jeg har cab. Alltid koselig å se litt på sjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Da var endelig sommerskoene på caben sammen med litt sommersenk. Må bare beklage at bilen er sykt skitten. Sitter å funderer på om jeg skal ha en svart kant rundt Riegersettet. prøvde meg med litt teip for å se hvordan dette ble seende ut. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 aaah, sommersko <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Ja det var deilig å få på noe annet enn de stygge støvlene. Hadde ikke før fått senk og hjul ferdig før det kom litt snø i luften igår. Gpdt at det stoppet fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå