Gå til innhold

E30 M-tech1 Cab, E36 M-tech touring

Anbefalte innlegg

Ja vi krysser fingrene og håper på det. Har blitt mye penger på denne bilen nå. Tørr ikke se på noen kvitteringer for å si det sånn :lol:

Ser veldig bra ut den bilen din og! Godt vi tar vare på de gamle e30ene, og ikke bare faceliftene som har fått seg en skikkelig oppsving i bruktmarkedet.

Blir en ren sommerbil nå. Tar den nok ut hvis været er bra på vinteren og, for å lufte den litt.

Biler har ikke godt av å stå helt ubrukt vet du. :D Ikke har eieren godt av å bare se på bilen heller hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ferdig med å pusse bolter nå? :lol: Blir kanonbra de felgene dine Eivind!

Boltene er heldigvis ferdige nå ja, eller pussingen hvertfall :wink: Mulig jeg skal prøve meg med slipepasta og polering på dem før jeg monterer. Holde på med ytterringene for tiden, venter med all polering til slutt, da dette er kosearbeid i forhold til pussingen.

Du som kjøpte de lyktene som var annonsert her på forumet ja? Så lenge sprekkene ikke går gjennom glasset så går det jo bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som kjøpte de lyktene som var annonsert her på forumet ja? Så lenge sprekkene ikke går gjennom glasset så går det jo bra da :)

Ja snakket med selger en stund og han sa at du så det godt på bildene , men når du fikk de på kunne du såvidt skimte det. Var også fine å tette.

Skal bli bra å se de felgene dine og ferdige. Kanskje jeg må kjøpe ett sett tilbake fra deg hehe!

Hadde trengt de Hartgefelgene mine igjen nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg gleder meg til å se denne når den er ferdig. Alt for få som velger preface og M-tech 1. Og med Startec blir det en fin, liten cruiser :)

Ja er ikke mange her inne med preface m-tech1. Synes nesten disse er finere på en nostalgisk måte enn facelift :lol: Er mange meninger om det motsatte her inne, men det er deres valg.

Begynner å bli en trend å pusse opp faceliftene, men jeg tenkte jeg måtte ta en preface og gi en ny ansiktsløftning.

Har veldig lyst på en E30 325ix som du har. Er en sykt kul og praktisk bil. Ikke minst le litt når nye biler står dønn fast og du bare cruiser opp bakken med en Bmw fra 80-90 tallet.

Er mange som blir lange i maska da tenkler jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen lange blikk et par ganger i fjor vinter, ja :lol: Det positive med E30 cab er jo at du får preface opptil 90-modell hvis jeg ikke tar feil. Så man kan jo få en nostalgisk bil en er relativt ny i E30 sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi krysser fingrene og håper på det. Har blitt mye penger på denne bilen nå. Tørr ikke se på noen kvitteringer for å si det sånn :lol:

Ser veldig bra ut den bilen din og! Godt vi tar vare på de gamle e30ene, og ikke bare faceliftene som har fått seg en skikkelig oppsving i bruktmarkedet.

Blir en ren sommerbil nå. Tar den nok ut hvis været er bra på vinteren og, for å lufte den litt.

Biler har ikke godt av å stå helt ubrukt vet du. :D Ikke har eieren godt av å bare se på bilen heller hehe!

Hehe, takk for det! Ja personlig liker jeg preface bedre. Så elsker jeg kromstøtfangerne, så jeg synes det er flott at du går tilbake til dem (uansett om du har lyst på shadowline eller ikke). Cab E30 er vel kanskje en av de beste sommerbilene man kan få for "vanlige" penger (selv om man lett tømmer altfor mye penger i de, som du nevnte :P ). Blir litt misunnelig når jeg ser bildene av bilen din om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli bra å se de felgene dine og ferdige. Kanskje jeg må kjøpe ett sett tilbake fra deg hehe!

Hadde trengt de Hartgefelgene mine igjen nå :wink:

Liten sjans for at jeg kvitter meg med Hartgefelgene ja, hehe :wink:

Men det er en kar i nabolaget som kjører rundt i en Golf 2 med 16" Hartge. Han har gjort det i mange år nå, og dette er misbruk av sånne felger :evil:

Er visst noen som har spurt om han vil selge tidligere, men det var han viss ikke interessert i dessverre. Kanskje jeg skal prøve å overbevise ham om at Hartge er helt feil på Golf, hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler litt på at det blir kromlister rundt, men har ikke bestemt meg helt enda :wink:

Nå er m3 speila til touringen og kommet, så har litt kosejobb før jul, før jeg bestemmer meg helt med fangerene til caben.

Hylle: Ja starteclyktene er i postgang nå, må selge touringskjørtene jeg kjøpte av deg, da jeg har funnet nye m-tech1 skjørt som skal på. :lol:

Har alt for mye styling liggende nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne legge opp noen bilder av en fullastet bil, etter en fantastisk hyttetur i helgen! Bildene er tatt ved Sørskår.

Fikk også hentet m-tech sideskjørtene til caben idag. Takk for en hyggelig handel pettmon :D

a0w6blfvea7gnn0vq9gs.jpg

3h1hy8seu2cm22nrc4ik.jpg

dq6sbxymmpb35emnsely.jpg

Greier ikke å la være siden himmelen var nydelig på lørdagskvelden :wink: Bildet er tatt fra stuevinduet.

eq22cb0fxr9uiouj5qma.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...