JulianS Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 ja har du lyst til å selge uten sommerhjula? trenger ikke dem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Er bilen fremdeles til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 ja... konge bil! drit strøken å helt rå å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Kan skrive under på at denne bilen er gjennomført bygd. Begynner og lete etter feil på denne, så tror jeg du bare kan gi opp, jeg kan vedde en 100lapp på at du ikke finner noen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Noen som kjenner selgeren av bilen? Har prøvd å ringe to ganger, men intet svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Noen som kjenner selgeren av bilen? Har prøvd å ringe to ganger, men intet svar! Nå vet jeg ikke hvilket nummer du har prøvd å nå han på, men send meg en pm så kan du får det nummeret jeg har til bjørn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Noen som kjenner selgeren av bilen? Har prøvd å ringe to ganger, men intet svar! Bare å ringe igjen, er på kurs om dagen så ikke tilgjengelig på telefon 8-16.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Kan skrive under på at denne bilen er gjennomført bygd. Begynner og lete etter feil på denne, så tror jeg du bare kan gi opp, jeg kan vedde en 100lapp på at du ikke finner noen! Du skylder meg 100 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Kan skrive under på at denne bilen er gjennomført bygd. Begynner og lete etter feil på denne, så tror jeg du bare kan gi opp, jeg kan vedde en 100lapp på at du ikke finner noen! Du skylder meg 100 kroner. hmmm... at det er en compact? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 coupe veier jo like mye som en 7er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 coupe veier jo like mye som en 7er haha... men har sett den, og den er lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 er det denne som var på bmwccn treffet på vålerbanen i september? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Kan skrive under på at denne bilen er gjennomført bygd. Begynner og lete etter feil på denne, så tror jeg du bare kan gi opp, jeg kan vedde en 100lapp på at du ikke finner noen! Du skylder meg 100 kroner. hmmm... at det er en compact? Nei, ikke akkuratt. Men bilen er fin den, har lyst på den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 er det denne som var på bmwccn treffet på vålerbanen i september? jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg