Ellingsen B. Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Ny shortshift handlet inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Kan ikke skjønne at denne bilen skal være så vanskelig å få solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Hoi... hva ligger disse i forsikring? Er 28 og har fult opparbeidet bonus hos Terra, betaler da 3800 i året på denne med delkasko. Har en E39 som jeg vurderer å bytte bort. I utgangspunktet mot noe nyere, men M3 er jo alltid pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Hva en "sånn" bil ligger på i forsikring varierer som med alle andre. Eneste måten å finne ut på er å sjekke selv, bare å kalkulere hos de forskjellige selskapene på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Den kan jo forsikres som 316 så det kan bli mye billigere, kommer an på hvor du bor, garasje, kjørelengde osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Hoi... hva ligger disse i forsikring? Er 28 og har fult opparbeidet bonus hos Terra, betaler da 3800 i året på denne med delkasko. Har en E39 som jeg vurderer å bytte bort. I utgangspunktet mot noe nyere, men M3 er jo alltid pent Hei, det kan være aktuelt med din i bytte. Send meg gjerne en mail/pm med info om bilen din og hva du ønsker av pris. Vedr pris på forsikring så varierer dette. Jeg jobber i iF så jeg kan godt sjekke pris for deg Selv betalte jeg rundt 10k med 60% bonus når jeg hadde den i DNB (full kasko). Har nå ansattpris hos iF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 råå bil håpe æ får lån, krysse fingra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 råå bil håpe æ får lån, krysse fingra gi meg beskjed når du har fått snakket med banken din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 råå bil håpe æ får lån, krysse fingra gi meg beskjed når du har fått snakket med banken din har snakka me banken i dag, da sa han ring mæ på slutten av dagen. å det gjor æ, men da han tok telefon satt han med en kunde så ringt æ 10 min etterpå å han tok ikke tlf da vart æ irritert... men ska prøv i morra tili igjen seie i fra så fort æ får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 råå bil håpe æ får lån, krysse fingra gi meg beskjed når du har fått snakket med banken din har snakka me banken i dag, da sa han ring mæ på slutten av dagen. å det gjor æ, men da han tok telefon satt han med en kunde så ringt æ 10 min etterpå å han tok ikke tlf da vart æ irritert... men ska prøv i morra tili igjen seie i fra så fort æ får svar Du får høre med Elcon, As Finansering el lign Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 snakket med dnb i dag! kunne få lån, men bilen va for gammel kunne bare få lån me pant! så da kunna den ikke væra så så gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 snakket med dnb i dag! kunne få lån, men bilen va for gammel kunne bare få lån me pant! så da kunna den ikke væra så så gammel Okay, jeg har selv lån i DNB med pant. Sjekk evt med AS Finans eller Elcon fikk du noe svar der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg