Paddy Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Her er eit bilde av den delen som har vårte knekt ? Er dette muligens eit motorfeste ? :S Nokon som veit kor det ligger på siden til www.gsbildeler.no eller www.koed.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 ser nok ut som motorfeste ditt er knekkt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 11811138249 Motorlabb, høyre side. (eksos side) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Takk for svar Er det nokon som har våre borti og skifta sånt ?`vanskeli ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Takk for svar Er det nokon som har våre borti og skifta sånt ?`vanskeli ? sikkert bare å skru løst det gammle jekke opp motoren å skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 enkleste sak! Fire skruer (13mm) på blokka og en på gummifestet. Bare å sette en jekk under motoren og løfte den litt.. Sitter vel en gjoringsledning også på festet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Får jeg spørre hvordan du har klart å knekke det? Ikke hver dag man leser om folk som knekker motorfester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Har faktisk liggende et sånt! Måtte sveise meg et nytt når jeg monterte turboen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 enkleste sak! Fire skruer (13mm) på blokka og en på gummifestet. Bare å sette en jekk under motoren og løfte den litt.. Sitter vel en gjoringsledning også på festet... Hmm , dette lover bra Er ikke sikker om det er noen jordingsledning der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Får jeg spørre hvordan du har klart å knekke det?Ikke hver dag man leser om folk som knekker motorfester. Nei , men kjørde utav vegen og i eit vatn på eit fjell her er linken til bilen min, inn på den linken her ser du ke som skjedde når eg kjørde av vegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 når det første damå seie når hu ser bilde er "oJJ han har knekt motorfeste" så blir jeg litt stolt er en enkel jobb å bytte det :)er nokk med en jekk under me noe "mykt" å jekke motoren bittelitt opp å sette på nytt å jekke ned igjen:) om du ikke har en rosa elefant sående da giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 hehe Flink jente hmm, som alle seier skal dette vere enkelt og fikse får sannsynlig delen i morgo, så da skal jeg prøve det Har krane og det meste av utstyr takk for tipset GiljeN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Takk for hjelpa folkens Da var motorfeste bytt ganske enkelt igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå