Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er dekselet rundt kjølevifta? Jeg kappa min i to og røska den ut når jeg skulle skifte termostat i jula fordi jeg ikke fikk av selve vifta. Det ser ut for at den stort sett bare har som oppgave å gjøre vifta mer effektiv, men trenger jeg den? Nå på vinteren har jeg ikke merka noe på tempen, men jeg tenker til sommeren når jeg står i kø i 30 varme.

Skrevet
Hvor viktig er dekselet rundt kjølevifta? Jeg kappa min i to og røska den ut når jeg skulle skifte termostat i jula fordi jeg ikke fikk av selve vifta. Det ser ut for at den stort sett bare har som oppgave å gjøre vifta mer effektiv, men trenger jeg den? Nå på vinteren har jeg ikke merka noe på tempen, men jeg tenker til sommeren når jeg står i kø i 30 varme.

Nåla vil nok bevege seg mer mot rødmarkeringen da ja, dekselet har faktisk en del å si.

Skrevet

Styrer luften fra radiator og sentrerer den til og være "på" viftebladene. Mer effektiv kjøling. Om du har en 4 syl motor, så ville jeg nå helst kjørt med denne vindtunellen. Kjører du en seks sylindret, så haddde jeg ikke tenkt på å montere det igjen. Kjenner forøvrig flere med 4 syl motor som har droppet tunellen uten problemer. Sommer som vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...