Andycam Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Selger min HTC Kaiser. Telefonen har så mye specs at det nesten er vanskelig å huske alt, men omtrent slik: - 128MB ram + 4GB MicroSD (medfølger) - Touchscreen (320x240) - QWERTY tastatur med norske taster - Norsk versjon av Windows Professional 6.1 (nyeste!) - 3,2 Mpix kamera m/AF + VGA kamera i front - Innebygget GPS - Bluetooth - Super-3G - WLAN - Full støtte for Exchange med synkronisering av kalender og epost. - Imap/pop epost i skikkelig Outlook klient. Jeg kan legge inn TomTom applikasjon og nyeste kart for Vest og Sentral Europa samt fotoboksvarsling for Skandinavia dersom kjøper ønsker dette. Du kan ta "GPS-foto" som bygger koordinatene for hvor du tok bildet inn i Exif informasjonen på bildet. Litt artig når man har vært på tur og vil se hvor man har vært/stått og tatt bilde. Telefonen er svært pent brukt og har ingen riper eller slitasjeskader. Skjermen har hele tiden vært dekket med skjermbeskytter som gir en matt overflate (i stedet for en glinsende blank). Skjermbeskytteren kan du ikke se at er klistret på skjermen i seg selv - den er uten luftbobler og fyller helt ut i kantene og den er god som ny. Eneste negative med dette eksemplaret er at den delen som vipper skjermen opp i "tilt" er litt slapp, slik at skjermen ikke alltid holder seg oppe. Bagatell egentlig, men greit å vite om. Pris: 2000,- Uten binding og den skal være åpen for alle nett (hvis ikke fikser jeg det). Jeg har eske, kvittering og alt som var i esken da den var ny. I tillegg følger det med et uorginalt (ubrukt) batteri og en uorginal dockingstasjon for pc. Oppdaget da jeg kikket i esken at der ligger det en ubrukt USB kabel, ubrukt handsfree, ubrukt bæreveske, en ekstra ubrukt stylus pen og en ubrukt manual. (se bilde øverst) Da tror jeg at jeg kanskje har fått med alt... Ekte bilder kommer! Ta kontakt på PM eller epost (andy@andycam.no) ved interesse. Jeg kan gi en del tips om brukersteder for denne slik at du skal klare å finne litt fine applikasjoner som kan installeres samt tweaks. Telefonen leverer fabrikkresatt (med unntak av av evt tomtom). Norsk test: http://www.amobil.no/artikler/htc_tytn_ii/45152 Videoreview: Fotoboksvarsling: Og værvarsling:
Hansh Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Har nettopp byttet ut min TYTNII i en Touch HD (bytter gratis hvert år) og kan ihvertfall bekrefte at det er en kjempegod telefon!
Recommended Posts