Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bmwcc forumet er skummelt ubrukelig. Akkuratt samme opplegget som de forumene vi laget i 9-10 klasse :roll:

Apropo de rabattene man får, så har jeg funnet ut det at det ikke er en eneste bil relatert sjappe her i området som gir meg noen rabatter om jeg skulle vært medlem i bmwcc :?

Men bladet fahrfreude er alene verdt de 400kr det koster å være medlem.

Det gjelder også treff mulighetene...

Skrevet

Var snakk om noe rabattavtale tror jeg. Mail Koed og/eller BMWCCN og hør med de.

JuB: Ville meldt meg inn jeg. Banetreffa er utrolig bra (hvis man kjører) og er veldig sosiale og greie folk. :wink: Fahrfraude er også veldig bra. :wink:

Var noe snakk om at det skulle komme et oppfatert forum, men ildsjelene på forumet (som også har mye å si i klubben) frykta det ble for mange brukere hvis det ble for bra :roll:

Skrevet
Var noe snakk om at det skulle komme et oppfatert forum, men ildsjelene på forumet (som også har mye å si i klubben) frykta det ble for mange brukere hvis det ble for bra :roll:

Da er du sær altså. Men det er de jo også har jeg inntrykk av. Helt utrolig :lol:

Skrevet

Da er du sær altså. Men det er de jo også har jeg inntrykk av. Helt utrolig :lol:

Hehe, ja det var jo også noe å bekymre seg for! :?

Men er vel værdt medlemskapet uansett.. Har begynt å bli bra treff, med kjøringa og utstilings biten og fahrfreude er jo et knall blad..

Men har ikke bmwccn rabat hos gsbildeler også da?

Skrevet
Apropo de rabattene man får, så har jeg funnet ut det at det ikke er en eneste bil relatert sjappe her i området som gir meg noen rabatter om jeg skulle vært medlem i bmwcc :? .

Stemmer det at du bor i Sarpsborg?

Er det ikke både Mekonomen(bra på olje o.l) og Bilxtra(bra bilpleie) der da?

Bmwccn har greie rabatter hos begge.

Skrevet
Apropo de rabattene man får, så har jeg funnet ut det at det ikke er en eneste bil relatert sjappe her i området som gir meg noen rabatter om jeg skulle vært medlem i bmwcc :? .

Stemmer det at du bor i Sarpsborg?

Er det ikke både Mekonomen(bra på olje o.l) og Bilxtra(bra bilpleie) der da?

Bmwccn har greie rabatter hos begge.

Det har du helt rett i vettu :)

Bmwccn har ingen rabatter hos bilextra i sarpsborg, har spurt sjefen der engang angående dette. Jeg har ganske så god rabatt der som privat person uansett, spesielt på bilpleie produkter.

Har vel muligens rabatter på mekonomen ja, men de er så dyre så de bruker jeg aldri.

Hva er prosentene til bmwccn foresten? 15%

Skrevet

Det varierer. En bmw forretning her og en der f.ek, bør ikke nødvendigvis ha de samme rabattene på verksted tjenester f.eks. Om jeg ikke husker feil fra hva jeg har lest på sidene til ccn.

Skrevet

Hmm, jeg som trodde slikt var avtalt sentralt....:roll:

Da er det nok lokale forskjeller.

Tror det er 15 % på mekonomen i Stavanger. Muligens litt ekstra % på Castrol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...