Scampi Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Bilxtra i Moss gir rabatt til BMWCCN-medlemmer.
Steffen89 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 lurt på om jeg skulle melde meg inn.. Men tror ikke den "råspreke" IS'en min er noe på bane, heller få med harlad å kjøre 336 da tror jeg:P Men har mekonomen eller bil extra Meguiar's? Det er jo det eneste som duger... Pleier å få sniki til meg litt ifra bilpleie senteret jeg men vet ikke hvor lett det blir fremover, nå som kompisen min har sluttet der.. Men har noen 4 liters kanner stående:P
Lars89 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Banekjøring er gøy uansett hvordan bil man kjører. Prøvde den gamle E46 318en min på Våler i fjor og det var kjempegøy. Gøy å teste grenser under kontrollerte former. Skal kjøre på Våler og Ruskogen i år uansett hvordan bil jeg har. Men så er det noe spesielt med første gangen også
marararius Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 lurt på om jeg skulle melde meg inn.. Men tror ikke den "råspreke" IS'en min er noe på bane, heller få med harlad å kjøre 336 da tror jeg:P Men har mekonomen eller bil extra Meguiar's? Det er jo det eneste som duger... Pleier å få sniki til meg litt ifra bilpleie senteret jeg men vet ikke hvor lett det blir fremover, nå som kompisen min har sluttet der.. Men har noen 4 liters kanner stående:P Bilextra har Meguiars
Steffen89 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Banekjøring er gøy uansett hvordan bil man kjører. Prøvde den gamle E46 318en min på Våler i fjor og det var kjempegøy. Gøy å teste grenser under kontrollerte former. Skal kjøre på Våler og Ruskogen i år uansett hvordan bil jeg har. Men så er det noe spesielt med første gangen også Hehe^^ Skal jeg på banen, så skal jeg ihvertfall ha røyken ut av bakhjulene.. For teste grenser det har jeg en uvane å få til på veien:P Eller må jeg gjøre som vi gjorde på en gammel 240? spylevesketanker og bremseveske, med dyser ut på bakhjulene? Holder hele svingen med orginal IS, da tenker jeg folk snur seg:P
Steffen89 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Bilextra har Meguiars Har bilxtra her i Hønefoss også skjønner du, men aldri vært innom der.. Vi har snart alt av sånne butikker her nå: Torshov, bilxtra, mekonomen, bilutstyr og nå skulle visst biltema snart komme også..
marararius Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Ja skjønner Bilextra er eneste i området her som har Meguiars. Tror jeg.. Vi har biltema, mekk, mekonomen, torshov og de der også, men ikke sett noe der.. Tenker jeg skal på bane litt til sommeren også. Får se, er bare en 320, så blir vel ikke mye blårøyk, men samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå