gjeewaytee Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 jeg er enig at det er egoistisk og respektløst, men det va et godt tips jeg skal ta med meg der det går an.
TorErling Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Det er jo ganske egoistisk og respektløst da. Selvfølgelig er det det, men så er det ganske egoistisk og respektløst, når man bulker en bil, og bare stikker av.. Selvfølgelig er det ikke alle som stikker av, men som sakt, har opplevd å få bulker i bilen etter å stått på trange parkeringsplasser og har den oppfatningen at de fleste gjør det
sladjan Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Masse drit som sjer på parkeringsplasser, folk er ikke forsiktige i det hele tatt. Altså ikke alltid det lar seg gjøre(det med å parkere midt på stripa og ta 2plasser), men av å til er det også ganske smart å parkere bilen litt lengere fra f.eks. shopping sentere på andre sia av parkeringa, dersom alle vil parkere rett ved inngangen, mye sikrere for bilen det faktisk.
eriklepe Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Jeg måtte parkere på stripen en gang fordi bilen ved siden av hadde gjort det og det var eneste ledige plassen på ikea. Da den andre bilen kjørte så det jo ut som jeg hadde dobbeltparkert. Som takk fikk jeg et stk bøyd tanklokk av noen som ikke likte det så godt. det er klart det er kjipt med parkeringsbulker, det å parkere et stykke fra inngangen til butikken er nok den beste løsningen. Dobbeltparkering skaper bare mer irritasjon hos seriebulkerne.
Hansh Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Pleier å prøve å parkere på enden av en rekke og da stå så langt vekk fra bilen ved siden av som mulig, og ofte litt unna inngangen. Prøver også å se an bilene jeg parkerer ved siden av, spesielt hvis jeg må mellom noen.
gjeewaytee Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 det er det jeg gjør og. parkerer alltid lengst mulig vekke fra andre biler, men dama gidder ikke det og det irriterer meg. har vært heldig så langt
GiljeN Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 jeg tar ALLTID bilde av bilene jeg parkerer på siden av..å oppsøker de viss jeg finner skraper å bulker..for så å se om de har fått noe GiljeN
gjeewaytee Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 tar og alltid bilder med mobilen hvis det er trangt om plassen. spesielt i parkeringshus. viktig å få med nr på bilene vedsidenav
sladjan Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Jeg måtte parkere på stripen en gang fordi bilen ved siden av hadde gjort det og det var eneste ledige plassen på ikea. Da den andre bilen kjørte så det jo ut som jeg hadde dobbeltparkert. Som takk fikk jeg et stk bøyd tanklokk av noen som ikke likte det så godt.det er klart det er kjipt med parkeringsbulker, det å parkere et stykke fra inngangen til butikken er nok den beste løsningen. Dobbeltparkering skaper bare mer irritasjon hos seriebulkerne. tar og alltid bilder med mobilen hvis det er trangt om plassen. spesielt i parkeringshus. viktig å få med nr på bilene vedsidenav Kjipt det med bøyd tanklokk da. hadde aldri kommet på det selv(å gjøre mot andre) masse dritfolk for å si det sånn. Hater mest sånne folk som passer på bilene sine men gir blaffen i andre sine. Bilde e sikkert greit å ta, men det er hele tia andre biler som kommer osv...
Lars89 Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Glad jeg ikke har strøken bil. Må være tungvint å tenke sånn hele tia. Tenker meg jo om før jeg parkerer, men å begynne å ta bilder blir for drøyt.
Clerion Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 http://www.ba.no/bilder_video/bilder/ar ... 11&serie=0 En som trodde han eide verden fordi han kjørte viper =p
E30_Dale Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Nr 17, 19, 20 hadde vore genialt kossen dei sko klart å komt seg ut av:-)
gjeewaytee Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Bilde e sikkert greit å ta, men det er hele tia andre biler som kommer osv... bilen er nylakkert gjennom rustgaranti så den er strøken i lakken . klart det kommer nye biler etterhvert, men så har man hvertfall gjort det en kunne for å få evt bevis. ser du samme el lignende farge som er smitta over ved en evt rift ol så er bilde greit å ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå