Evopower Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Har en E28 528i som jeg skal selge nå, men i går "døde" den helt ut. Alt fungerer av lys og slike ting, det er bare tenning/bensinpumpe og starter som ikke er med når jeg vrir om tenningen. Hva er årsaken? Har sjekket alle sikringer, litt værre å få tak i relèer til å bytte ut med. Bilen gikk helt fint til jeg byttet en bensinslange på innsuget som lekket. Det var når jeg skulle starte opp å kjøre ut av garasjen igjen at dette skjedde.
oakland Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Kan være tenningslåsen? At på de siste hakket på tenningen som ikke virker. På min M535i hadde kontakten inne i tenningslåsen flyttet seg slik at jeg ikke hadde noe funksjon da jeg vrei om nøkkelen.
Evopower Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Hvis det er den så sliter jeg, da denne er støpt inn i rattstammen
oakland Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Nei den skal være mulig å bytte. Jeg skal bytte min. Men jeg veit ikke heilt hvordan så jeg har lagt ut eit innlegg her på bimmers, på bytte tenningslås.
Evopower Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Men hadde du slik som på min? lys i panelet og ellers? Bare at starteren og bensinpumpa ikke slo inn? Hvis det er det har vi nok samme problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå